Cadburyjeva reklama u kojoj Naomi Campbell uspoređuju sa čokoladom potaknula je optužbe za rasizam. Naomi Campbell je bijesna zbog Cadburyjeve reklame za Bliss čokoladu, u kojoj je uspoređuju s čokoladom uz riječi 'Makni se Naomi, jer nova diva je stigla u grad'
Reklama je izazvala brojne reakcije i optužbe za rasizam crnačke zajednice koja najavljuje bojkot proizvoda. Supermodel najavljuje da razmatra sve moguće opcije, pogotovo nakon što je Cadbury odbio povući reklamu koju je objavio prošloga tjedna u svim novinama.
'U šoku sam. Uznemirujuće je kad vas opisuju kao 'čokoladnu', i to ne samo meni, već cijeloj crnačkoj zajednici. Ne nalazim ni trunke humora u njihovu reklamnom pokušaju. Reklama je uvredljiva i uznemirujuća', rekla je Naomi.
Naomina majka Valerie Morris podržava svoju kćer i dodaje da joj je već dosta što svi misle da se može uvrijediti pripadnike crne zajednice i da će oni sve to tek tako mirno primiti. 'Mi smo u 21. stoljeću, a ne u 1950. Cadbury, sramite se', ljutita je Valerie.
Crnački aktivist Lee Jasper kaže da to nije samo stvar Naomi Campbell, već je riječ o svim kompanijama koje omalovažavaju crnce. Dodaje da je najveći problem što tvorci takvih reklama uopće ne shvaćaju da su napravili nešto uvredljivo i moralno neprihvatljivo, a to je najteže promijeniti.