Oskudno odjeveni lijepi modeli redovito su glavni akteri promidžbenih kampanja modnih kuća. Međutim, provokativni spotovi katkad teško nalaze svoje mjesto u masovnim medijima. Rješenje tog problema globalni je modni brand Calvin Klein Jeans našao u QR kodu
Svoju nadolazeću kolekciju jesen/zima 2010. odlučio je promovirati na novi način. Na odabranim lokacijama u New Yorku i Los Angelesu Calvin Klein je postavio tri jumbo plakata na kojima se, umjesto uobičajenih fotografija polugolih modela, nalazi golemi QR kod s porukom 'Get It Uncensored' (Pogledajte necenzurirano). Skeniranjem QR koda na zaslonu mobitela otvara se ekskluzivni 40-sekundni videospot u kojem je glavna zvijezda slavna nizozemska manekenka Lara Stone. Nakon završetka spota, QR kod moguće je razmjenjivati putem Facebooka i Twittera.
QR kodovi sve se češće pojavljuju u oglasima kao novi način povezivanja kupaca s brendovima. Širenjem uporabe mobitela s kamerom, koji uz posebnu aplikaciju omogućuju čitanje QR koda, oglašivači se sve češće odlučuju za taj način diskretnog plasiranja promidžbenih poruka. QR kodovi su dvodimenzionalni kodovi, slični poznatim barkodovima. Nastali su u Japanu, a zadnjih godinu-dvije snažno su iskoračili u svijet. Osnovna im je prednost to što sadrže mnogo više podataka od barkodova, pa mogu prenositi razne vrste poruka ili služiti kao linkovi za sadržaje na internetu.