Gruzijski dizajner Demna Gvasalija na čelu modne kuće Balenciaga predstavio je najnoviju kampanju modne kuće, a nju uz brojne modele krase ju dobro poznata lica iz svijeta slavnih
Svatko tko je u posljednje vrijeme obratio pažnju na odjevne kombinacije Kim Kardashian mogao je primijetiti kako je jedan brend uspio zauzeti središnje mjesto.
U posljednjih godinu dana, reality diva počela je svakodnevno nositi Balenciagine kreacije i njima obilježavati važne trenutke u svom životu poput prvog vođenja šoa ‘Saturday Night Live’, pojavljivanjanja na pozornici koncerta supruga Kanye Wessta ili hoda crvenim tepihom bala Met Gala u New Yorku. S obzirom na njezin afinitet prema svemu što potpisuje Balenciagin dizajner Demna Gvasalija, sasvim je logično da je upravo ona glavna zvijezda njezine najnovije kampanje.
Pred fotografskim objektivom Stefa Mitchella, spomenuta kampanja s Kim u glavnoj ulozi nastala je u njezinom domu u Calabasasu. Na jednoj fotografiji Kim pozira poput futurističke muze u elegantnom crnom odijelu, dok na drugoj nosi veliki kaput s leopard uzorkom, visoke čizme i novu ‘it’ torbu brenda imena La Cagole. Odjevni komadi viđeni na reality zvijezdi i poduzetnici nisu ništa drukčiji od onih u kakvim smo ju posljednjih tjedana navikli viđati, ali stilizirane fotografije idu dalje od pukih selfie fotografija slavnih.
Uz bok Kim Kardashian, novu Balenciaginu kampanju krasi i 68- godišnja francuska diva Isabelle Huppert koja, poput Kim, posljednjih mjeseci ne izlazi iz kreacija proslavljenog, gruzijskog dizajnera, a fotografije s Huppert u glavnoj ulozi snimljene su u njezinom pariškom domu.