Svake godine globalna modna tražilica Lyst analizira na stotine tisuće pretraživanja po različitim šoping stranicama i donosi nam vijesti o najvećim modnim trendovima diljem svijeta, a u njihovom friškom izvještaju za posljednji kvartal 2021. godine, najpoželjnijim komadom u ženskoj kategodiji proglašena je kultna Balenciagina torba s početka milenija, no tu nije kraj iznenađenjima
Kako bi pronašla najpopularnije proizvode na svijetu, Lystova formula filtrira više od osam milijuna artikala prema količini spominjanja na društvenim mrežama, pretraživanja, pregleda stranica, interakcija i prodaje u tisućama online trgovina.
Drugi kvartal zaredom, kako ističe Lyst, modna kuća Balenciaga zadržala je svoju poziciju najvrućeg brenda na svijetu, a u prilog tomu dovoljno govori činjenica da je u posljednja tri mjeseca njezina Neo Classic torba postala najpoželjnijim komadom u kategoriji ženske mode.
Odnos između sporta i mode nastavio je rasti, a glavni luksuzni brendovi imenovali su sportaše za svoje ambasadore i lansirali nove kolekcije namijenjene uživanjima u prirodi. Među najpopularnijim proizvodima u ovom tromjesečju su Pradin šešir Re-Nylon (potaknut TikTok izazovom koji je prikupio milijarde pregleda), prošivena jakna Frankie Shopa i balaklava s potpisom Miu Miu.
Na drugom kraju spektra, blagdanska sezona donijela je povećanje potražnje za party odjećom. Iako su se stilovi za izlaske u posljednje vrijeme promijenili, uključivši kategorije kao što su pletenina za zabave i pidžame za zabave, top od prozirnog tila s potpisom Nensi Dojake, kristalni blejzer iz hakerskoga projekta Guccija i Balenciage i čizme 68 s potpisom Saint Laurent i ukrašene kristalima bili su među najtraženijim glamuroznim predmetima u posljednja tri mjeseca.