Četrdesetogodišnji Nijemac Christian Maier nije se mogao pomiriti s činjenicom da njegova formula Ford skuplja prašinu u garaži otkad se on prestao utrkivati u istoimenom natjecanju
Umjesto da proda bolid, Maier se odlučio za njegovu prilagodbu kako bi ga mogao svakodnevno koristiti u prometu. Za potrebe homologacije, poduzetni Nijemac obratio se savjetnicima za tehnologiju i sigurnost pri njemačkom TÜV-u. Premda ga nisu odbili, TÜV-ovi stručnjaci jasno su mu naznačili kako će ga proces homologiranja trkaćeg vozila skupo stajati.
Bolidu su ugrađeni odbojnici sprijeda i straga, prednja svjetla na sklapanje, blatobrani od čvrste plastike s pokazivačima smjera sprijeda te stop-svjetlima i svjetlima za vožnju unatrag straga, dok je u unutrašnjost ugrađena parkirna kočnica kao i truba te prekidači za svjetla. Sva ova oprema otežala je automobil sa 420 na 525 kilograma zbog čega se Maier odlučio zamijeniti standardni Fordov motor od 130 konjskih snaga onim Opel Calibre od 204 KS.
S novim motorom potpuno legalna cestovna formula sprinta do stotke za manje od pet sekundi te postiže maksimalnu brzinu od 250 km/h.