Nissan je u Tokiju pokazao da je spreman proizvesti vlastiti hibridni automobil. Japanski proizvođač dosad se oslanjao na Toyotin hibridni sustav u kompaktnoj Altimi, no sada je pripremio benzinsko-električni sklop za limuzinu Fuga
Za razliku od ostalih proizvođača hibridnih vozila poput Toyote, Honde i Forda koji redom koriste kontinuirano varijabilni prijenos za izmjenu brzina, u Nissanu su se odlučili za standardni sedmerostupanjski automatik.
Električni motor smješten je između benzinskog motora i prijenosa, a par električno kontroliranih spojki omogućuje sustavu da prema potrebi prebacuje prijenos na benzinski odnosno električni režim ili oboje.
Nissanove specifikacije deklariraju elektromotor na 67 KS i 270 Nm okretnog momenta, a sustav je navodno sposoban ubrzati automobil do 100 km/h isključivo na električnu energiju. U Nissanu zasad nisu bili spremni otkriti kombinirane performanse elektromotora i 3.5-litrenog benzinca V6 koji koristi Atkinsonov ciklus za štedljiviju vožnju.
Ovim podacima trebali bismo raspolagati koncem 2010. kada automobil službeno kreće u proizvodnju.