Tvrtka Beiersdorf objavila je povlačenje iz segmenta dekorativne kozmetike te će se fokusirati na svoje osnovno područje - njegu kože i tijela
Prije šest mjeseci kozmetička tvrtka Beiersdorf AG najavila je paket mjera i investicija s ciljem razvoja njege kože i tijela te povećanjem konkurentnosti i profitabilnosti.
Strateško preusmjeravanje s fokusom na njegu kože popraćeno je iscrpnom analizom cjelokupnog asortimana proizvoda za njegu kože i tijela, provedenom tijekom prosinca 2010, koje je već rezultiralo povlačenjem iz segmenta dekorativne kozmetike na njemačkom tržištu.
Od samog uvođenja 1998. godine, posao u segmentu dekorativne kozmetike pokazao se iznimno atraktivnim za tvrtku Beiersdorf Hrvatska. Ipak, zbog optimizacije našeg globalnog poslovanja, strategija tvrtke Beiersdorf u budućnosti će biti orijentirana na inovacije u sektoru njege kože i tijela. Kao rezultat gubitka efekta sinergije na međunarodnoj razini, odluka o povlačenju iz segmenta dekorativne kozmetike sada je donesena i u Hrvatskoj.
Tvrtka Beiersdorf je sa svojim partnerima u maloprodaji dogovorila rasprodaju dekorativne Nivea kozmetike, koja je krenula od 1. srpnja.