STREET STYLE KAO INSPIRACIJA

Nova Severova kolekcija namijenjena je mladima

28.04.2015 u 14:07

  • +11

Robert Sever predstavlja novu, urbanu liniju - SEVER

Izvor: Promo fotografije / Autor: Mare Milin

Bionic
Reading

Poznati modni brend predstavlja svoju novu, treću liniju, koja sadrži i žensku i mušku kolekciju te modne dodatke

Robert Sever, jedan od najpoznatijih modnih dizajnera u Hrvatskoj, pokrenuo je treću liniju unutar svojeg brenda. Nova linija imena SEVER u osnovi je streetwear te sadrži i mušku i žensku kolekciju. Karakteristična je po tome što su artikli proizvedeni u više veličina i u većoj količini te će biti dostupna u širokoj ponudi diljem Hrvatske. Novu liniju prati kampanja koju je na ulicama zagrebačkog Kvatrića snimila fotografkinja Mare Milin

Inspiracija i glavna ideja ove kolekcije je miješanje različitih uličnih stilova te njihovo uklapanje u novu dizajnersku cjelinu. U kolekciji se vide utjecaji punka, hip hopa, grafiti arta, grungea, mode 90-ih, ulične umjetnosti, hippy pokreta, vojne i sportske odjeće. Svaki artikl pomno je osmišljen te ova linija obiluje mnoštvom zanimljivih dizajnerskih rješenja.

Kolekcija sadrži T-shirt s prepoznatljivim autorskim grafikama, sportske majice (popularni sweatshirt), traperice, parke i sportske hlače. Materijali su uglavnom pamučni, ugodni za nošenje. Linija SEVER nudi i muške i ženske odjevne kombinacije, kao i modne dodatke i torbe. U svim kolekcijama i linijama Robert Sever predstavlja total look, pa tako i ovaj put nudi nakit za žene i muškarce, narukvice i ogrlice te liniju torbi. Torbe su izrađene od umjetne kože, funkcionalne i praktične, a u ponudi su dnevna torbica Nia, praktična shopper torba Seka, kao i nove varijante ruksaka.

U suradnji s fotografkinjom Mare Milin snimljena je kampanja za liniju SEVER na ulicama zagrebačkog Kvatrića. 'Ideja je bila da fotografiramo ljude koji nisu profesionalni modeli, osim izuzetka Ive Marušić, zaštitnog lica ostalih naših linija, te koji su nam svojom individualnošću i izgledom bili zanimljivi. Putem natječaja koji smo objavili na društvenim mrežama pronašli smo desetoro ljudi koje smo uz minimalno stiliziranja pretvorili u lica ove kampanje. Htjeli smo da snimci budu vrlo iskreni, jednostavni, spontani, bez previše poziranja, a da prikazuju esenciju kolekcije i osobnost ljudi koje smo fotografirali', objasnili su Robert Sever i Branko Basletić.

Linija SEVER bit će dostupna u dućanima širom Hrvatske, kao i putem web shopova. U Zagrebu prodavat će se u dućanima Vešmašina i Polygon store, u Splitu u ID storeu, a u Zadru u koncept storeu Butiga.

Fotografije kampanje potpisuje Mare Milin, a fotografije detalja Robert Sever. Za make up zaslužna je Ana Rajić, a frizura je djelo Mije Majhena. Za šišanje i bojanje kose zaslužan je Green deco. Modeli u kampanji su Iva Marušić, Mara Nola, Roko Bjelica, Sarah Puškaš, Karlo Rusan, Dino Bonačić, Marin Kumerićki, Lucija Kljak, Marija Bagarić i Nina Barić te životinjice Frodo, Lunja, Seka i Fleka. Kampanja je snimana na lokacijama Kvatrića u Zagrebu pod styling i art vođenjem Roberta Severa i Branka Basletića.