Automobilski mediji s nestrpljenjem iščekuju informacije o novoj generaciji BMW-ove serije 5. Premda još uvijek nije poznato kako će automobil izgledati, dovoljno podataka kruži internetom da bismo barem mogli složiti sliku o tome kakav će biti ispod kože
Za početak, nova serija 5 nastavit će trend korištenja turbopunjenih motora započet posljednjim modelima iz Bavarske, pa bi najprestižniji model trebao pogoniti 4.4-litreni turbopunjeni V8, a u ponudi bi se trebao naći i pokoji novi turbodizelaš. Serija 5 bi također trebala biti ponuđena i u hibridnoj opciji sličnoj kao ActiveHYbrid7.
Za prijenos snage serija 5 bi trebala koristiti šesterobrzinski ručni ili šesterobrzinski Steptronic poluautomatski mjenjač, a u kombinaciji je, navodno, i osmerobrzinski ZF automatik iz serije 7. Značajnu ulogu odigrat će i tehnologije EfficientDynamics pa se očekuju regeneracijski sutavi kočenja, kao i aerodinamički oblikovani kotači.
Naposlijetku, nova serija 5 trebala bi i smršavjeti. Očekuje se upotreba aluminija za prednji dio šasije, dok će okvir, iz sigurnosnih razloga, biti čelični monocoque. Ipak, ugljična vlakna i aluminij trebali bi opsežno biti korišteni i na karoseriji. Ovjes će i dalje koristiti arhitekturu - Mcpherson sprijeda i multilink straga.
Nova serija 5 u prodaji bi se trebala naći početkom iduće godine.