Tko može zamjeriti Fordu? Godinama je posjedovao Aston Martin, a zatim ga prodao u jeku financijske krize koja je uzdrmala temelje automobilske industrije. Novi Mondeo ili Fusion, kako se zove s one strane Velike bare, stoga možemo promatrati kao svojevrstan hommage izgubljenom obiteljskom srebru
Premda će se u Plavom ovalu zasigurno braniti tvrdnjom da je riječ o evoluciji linija premijerno predstavljenih na konceptu Evos, potrebno je biti slijep pa da ne uočite sličnosti s ekstravagantnom markom iz Gaydona. Tu sličnosti, nadajmo se, ne prestaju. Mondeo se i prije vozio ponajbolje u klasi, a novi model trebao bi profitirati od nove arhitekture s nižom masom, novom generacijom stražnjeg ovjesa multilink i električnim servoupravljačem.
Od elektronskih džidža valja spomenuti autonomno parkiranje i govorne naredbe, kao i digitalni displej umjesto analognih kontrolnih uređaja.
Pod poklopcem će se naći paleta turbopunjenih benzinskih i dizelskih motora, a nećemo dugo čekati ni na hibridnu verziju. Automobil će se nuditi u tri karoserijske izvedbe - limuzinskoj, hatchback i karavanskoj - a najgora vijest je to što će se ključeva novog Mondea prvi dočepati Amerikanci, dok će Europljani morati čekati još godinu dana.
Pogledajte kako će izgledati četvrta generacija Mondea u našoj fotogaleriji.