MODNA LISTA

O njihovim revijama se najviše govori: Ovo su brendovi koji drmaju društvenim mrežama

27.03.2025 u 15:07

Bionic
Reading

Novo izdanje Pariškog tjedna mode završilo je prije nekoliko tjedana, a medijska kuća BOF već je objavila dugo očekivani poredak brendova, temeljen na njihovom medijskom utjecaju na društvenim mrežama

Nakon uzbuđenja modnih revija, modni entuzijasti se automatski okreću društvenim mrežama kako bi saznali što se nudi i podijelili (ili ne) svoje dojmove o onome što su upravo otkrili. Ovo je ključan trenutak za brendove, jer društvene mreže i digitalni mediji igraju središnju ulogu u njihovoj komunikaciji i budućem uspjehu njihovih kolekcija.

Kako bi rasvijetlili ovaj fenomen, nekoliko specijaliziranih medija provodi analize, uključujući The Business of Fashion. Potonji je upravo objavio poredak brendova koji su generirali najviše interesa na društvenim mrežama tijekom Pariškog tjedna mode, koji se održao od 3. do 11. ožujka.

Pariški street style
  • Pariški street style
  • Pariški street style
  • Pariški street style
  • Pariški street style
  • Pariški street style
    +5
Pariški street style Izvor: Profimedia / Autor: Abrard Gaelle/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Za uspostavljanje ovog poretka, medij se oslanja na udio glasova koji je svaka modna kuća dobila kroz objave korisnika tijekom ovog razdoblja.

Top 10 najutjecajnijih brendova na društvenim mrežama

Na vrhu poretka je Schiaparelli, pod vodstvom Daniela Roseberryja, koji nas je odveo na jug Sjedinjenih Država, miješajući teksašku kulturu s čistom elegancijom Grada svjetlosti.

Na drugom mjestu je Coperni, s dvojcem Sébastien Meyer i Arnaud Vaillant, koji su privukli pažnju inscenacijom inspiriranom LAN (Local Area Network) zabavama, emblematskim događajima internetske kulture 90-ih. Lila Moss transformirala se u Laru Croft, dok je Tamagotchi, ona poznata igračka iz našeg djetinjstva, postao viralan u obliku privjeska za ključeve.

Chanel slijedi na trećem mjestu, s modnim ljubiteljima željnim vidjeti Matthieua Blazyja kako preuzima uzde francuske kuće.

Četvrto mjesto zauzela je Victoria Beckham, dok je na peto mjesto liste najpopularnijih brendova dospio francuski Saint Laurent.

Mlađi brend Miuccie Prade, najspominjaniji brend u četvrtom tromjesečju 2024., zauzeo je šesto mjesto. Nova revija brenda izazvala je veliku senzaciju povratkom 'bullet bra', konusnog grudnjaka nošenog ispod nježnih džempera i haljina.

Top 10 najutjecajnijih brendova na društvenim mrežama

  1. Schiaparelli
  2. Coperni
  3. Chanel
  4. Victoria Beckham
  5. Saint Laurent
  6. Miu Miu
  7. Courrèges
  8. Stella McCartney
  9. Rabanne
  10. Dries Van Noten