Zaluđenost modne industrije erom 90-ih vidljiva je i u novom-starom trendu nošenja majica s istaknutim logotipom. Zahvaljujući utjecajnosti Instagrama, jedan specifičan model majice s logotipom postao je 'must have' komad u aktualnoj sezoni
Nakon što je gruzijski dizajner Demna Gvasalia pod okriljem brenda Vetements lansirao 'sponzorsku' DHL majicu koja je postala neočekivan hit u modnom svijetu, njegov primjer, između ostalih, odlučio je slijediti Guccijev dizajner Alessandro Michele.
Društvenu mrežu Instagram, koja se s vremenom pretvorila u pravog diktatora trendova, u kratkom roku preplavile su fotografije djevojaka u majicama s retro logotipom talijanskog brenda.
Primjer Demne Gvasalije i Guccijeva kreativnog direktora sada je odlučio pratiti i legendarni američki brend traperica Levi's lansiravši majice ukrašene vlastitim logotipom u retro maniri.
Sasvim očekivano, majice s pretro potpisom Levi's, poput konkurentskih primjera, zavladali su jednom od najutjecajnijih društvenih mreža.
Statement majice Levi's, koje se u prodaji nalaze po cijeni manjoj od 200 kuna, dame najčešće ističu u dnevnim izdanjima i paru s klasičnim modelima traperica.