Kako učiniti popularan proizvod popularnijim? Čini se da odgovor na ovo pitanje leži u držanju do dobitne formule
Naučio je to Porsche u pedeset godina modela 911, a čini se da je istim stopama krenuo i BMW s novim Minijem. Pred nama su, naime, prve fotografije oksfordskog mališana koje zahtijevaju da malo više pažnje posvetimo detaljima kako bismo uočili razlike u odnosu na prethodnika.
Ne raspolažemo svim službenim tehničkim podacima, no poznato je da je treća generacija Minija veća i lakša. Dužina je porasla za 98 mm, širina za 44 mm a visina za 7 mm. Tu je i 28 mm duži međuosovinski razmak, te 51 litru veći prtljažnik. Pod poklopcem se nalaze tri nova motora. 1.5-litreni trocilindrični turbobenzinac razvija 136 KS te ubrzava automobil do 100 km/h za 7,8 sekundi. Cooper S je pak dobio dvolitrenog četverocilindraša sa 192 KS kojem za isto treba 6,7 sekundi.
Jedini dizelaš u ponudi razvija 115 KS iz 1.6-litara obujma, te navodno troši sedam posto manje goriva od prethodnika. Svi motori standardno su upareni s novim ručnim šesterostupanjskim mjenjačem, odnosno automatikom te tehnologijom start-stop.
Tu si i nova dnevna svjetla s tehnologijom LED, adaptivni ovjes te čitava sila tehnoloških džidža - od HUD-a, do kamere za vožnju unatrag, adaptivnog tempomata pa čak i aktivnog poklopca motora koji donekle štiti pješake od težih ozljeda u slučaju nalijetanja vozila.
Automobil bi u prodaju trebao krenuti u prvom kvartalu iduće godine po zasad nedefiniranim cijenama.