Mladi grafiter Matej Lulić ostvario je u Zadru svoju veliku želju - održao je najbolji graffiti jam u Hrvatskoj
Matejev graffiti jam - najbolji festival posvećen crtanju grafita, rezultat entuzijazma mladoga Osječanina i strastvenog crtača grafita Mateja Lulića te angažmana T-Mobilea - održan je u subotu, 17. srpnja, na zadarskoj rivi.
Događaj je okupio čak trideset crtača (writera) koji su grafite crtali na za to posebno postavljenim panoima duž rive. Crtačima se pridružilo i 70 breakdancera, skejtera, plesnih skupina te DJ-a, tako da su Zadrani i njihovi gosti cijeli dan uživali u inventivnim nastupima predstavnika suvremene hrvatske urbane umjetnosti. Kako bi nastupili na Matejevom jamu, izvođači su stigli iz cijele Hrvatske, dok su grafite, uz domaće crtače, crtali i writeri iz Osijeka, Slavonskog Broda i Zagreba.
Deset najboljih grafita moći će vidjeti cijela Hrvatska, s obzirom da za njih Matej priprema izložbu na džambo plakatima koji će biti postavljeni diljem zemlje.
Veliki zadarski graffiti jam rezultat je višetjednog truda osječkog srednjoškolca Mateja Lulića, koji je uložio u organizaciju, snimanje spotova, Facebook fan stranicu te prikupljanje prijava za ovaj događaj. Organizirati najbolji jam u Hrvatskoj bila je Matejeva višegodišnja želja, a T-Mobile ju je odlučio poduprijeti u sklopu svoje inovativne reklamne kampanje za uslugu Ljetna opcija. Upravo uz pomoć kampanje Matej je uspio u svojoj nakani i na zadarskoj rivi je okupio stotinjak mladih urbanih umjetnika te zaista održao najbolji graffiti jam u Hrvatskoj. Troškove organizacije uvelike je smanjio koristeći i uslugu Ljetna opcija kojom je sa svojim suradnicima tijekom cijeloga mjeseca razgovarao i slao SMS-ove i MMS-ove po cijeni od 0,06 kn prema T-Mobile mreži.
'Grafiti su za mene najvažnija sporedna stvar na svijetu, ne znam što bih radio da to ne radim. Organizacija ovako velikog graffiti jama ispunjenje je mog najvećeg sna. Jako sam zadovoljan što su se ljudi super zabavili i što su reakcije svih uključenih odlične. Zahvaljujem T-Mobileu na pomoći i potpori, jer bez nje sve ovo ne bi bilo ostvarivo', rekao je nakon zatvaranja festivala Matej Lulić
'Uvijek nastojimo publici što dopadljivije i na što jednostavniji način prenijeti poruke o uslugama koje nudimo. Ovom kampanjom otišli smo i korak dalje, budući da se radi o svježoj i originalnoj ideji u hrvatskom medijskom prostoru. Naime, ovo je prvi puta da se u nekoj reklami pojavljuje stvarna osoba i stvarna priča. Izuzetno nam je drago što smo pomogli upravo Mateja i njegovu ideju najboljeg graffiti jama, posebice što smo, u sklopu nje, javnosti uspjeli približili mladu i vrlo živu hrvatsku urbanu scenu', rekla je Vedrana Hercigonja Majetić, direktorica Odjela za marketinške komunikacije T-HT-a.
Svi koji nisu mogli biti u Zadru 17. srpnja djelić atmosfere s graffiti jama moći će pogledati na Matejevoj fan stranici na Facebooku (www.matej-grafiti.com).