Traperice širokih nogavica na dobro su putu postati broj jedan kod obožavatelja plavog trapera i time zauvijek s trona skinuti skinny traperice. No uz šire nogavice, trendi modeli traperice također doživljavaju promjene po pitanju boje i udobnosti
Skinny traperice bile su sastavni dio gotovo svakog modnog ormara tijekom posljednjeg desetljeća, no uskoro bi mogle završiti, no više ni manje, nego u kanti za reciklažu, piše WWD, a modni stručnjaci pitaju se hoće li skinny traperice postati modna ptica dodo.
Model traperica koje usko prianjaju uz noge prvo su postale su zapažen modni komad među rap i hip hop publikom, a do 2010. nevjerojatnom brzino su zauzele modne piste. Skinny traperice pojavljivale su se svugdje, u najrazličitijim bojama, nijansa, oblikovanim rubovima oko gležnjeva i s detaljima.
No, sada je došlo do velike promjene, skinny modeli nestaju s modne scene, a traperice trapez nogavica popularnije su nego ikada. A odmah iza trapezica su modeli širokih nogavica koje su veliki popularnost veće stekle u Europi, a sada uspješno osvajaju i trgovine u SAD-u.
Jedno je sigurno, uske traperice trenutno nisu 'in', a trapezice i modeli širokih nogavica nalaze se među najpoželjnijim modnim komadima. Prema pisanju WWD-a, brojni prodavači ovog vječnog modnog komada slažu se kako, nakon toliko godina suverene vladavine i zauzimanja mjesta bestselra, skinny traperice nestaju s traper scene, a zamijenili su ih ravni modelu, klasične trapezice i ¾ modeli zvonoliko oblikovanih nogavica.
Povratak u urede nakon razdoblja pandemije također pogoduje popularnosti traperica širih nogavica, modela koji tako lako omogućuju da i na radnom mjestu, poštujući dress code, budemo istovremeno i u trendu. Trapezice koje su sada najpoželjnije uske su u struku sve do koljena, a zatim se šire s nogavicama širine 50 cm pa sve do 75 cm, što predstavlja potpunu novost po pitanju trendova. Trend širokih traperica zahvatio je sve dobne skupine, pa tako i mlađe generacije preferiraju ravne krojeve i trapezice. Bez sumnje, skinny traperice nestaju s modne scene. Iako se skinny modeli još uvijek prodaju, a kupuju ih klasičari i oni koji su, po pitanju mode navikli igrati na sigurno, ipak se najviše bilježi popularnost ravnh modela, 'mom jeans' te boyfriend modeli, a trapezice i cropped modeli vrlo su popularni jer uz njih se može nositi gotovo svaki model cipela.
Mnogi proizvođači trapera primjećuju da kupci u trgovinama preferiraju isprane traperice, a time trebaju i manje novca izdvojiti za željeni model. Naime, budući da su cijene pamuka porasle za 40 posto, cijene indigo boja skočile više od 100 posto, a cijene poliestera rastu za 45 posto, proizvođači plavih traperica smanjuju troškove kako bi zadovoljili potrebe kupaca koji se bore s inflacijom. Za razliku od prijašnjih sezona kada je dominirala tamnija boja trapera, ali i kombinacija nekoliko nijansi, sada se i kupci i proizvođači odlučuju na jednostavniji izgled, a izbor pada na isprane modele. Osim njih, na modnu scenu vraća se i popularni acid-wash izgled traperica. Također, u trendu su modeli s dva gumba u struku koji daje nešto profinjeniji i oblikovaniji izgled. Valja izdvojiti i još jedna trend – traperice različite boje nogavica, a u trendu su i dvobojne manžete za hlače.
Zamjetna je promjena i po pitanju udobnosti. Prije su plave traperice sadržavale oko 1 posto spandeksa., Sada proizvođači ubacuju još jedan dodatan postotak kako bi ih učinili ugodnijima za nošenje. A veliki hit su i tajice u obliku traperica. Čini se kako je ove sezone udobnost visoko cijenjena.