I posljednje pahulje snijega odavno su se otopile diljem Lijepe Naše, no mi smo bili te sreće da nas je Opelov redizajnirani SUV dopao baš u vrijeme kad je domaćim prometnicama vladala bijela apokalipsa
Uistinu teško možemo zamisliti bolje vremenske uvjete za testiranje SUV-ova. Ovi automobili koji dimenzijama oponašaju terence unatoč pogonu na sva četiri kotača baš i nisu najveći ljubitelji bespuća, a upravo ih te iste dimenzije sprečavaju da ih svakodnevno poželite voziti urbanim sredinama. Ovakva logika mnoge ne sprečava da ih kupe, pa SUV i danas spada među najbrže rastuće segmente automobilske industrije, premda im u posljednje vrijeme slavu uspješno kradu takozvani crossoveri.
Ipak, da veća udaljenost od tla i integralni pogon itekako imaju prednosti pokazalo se upravo za vrijeme testa kada je naša Antara bila jednostavno nezaustavljiva, a ni grijana, kožom presvučena sjedala, s obzirom na niske temperature, nisu bila naodmet.
Opel je prilikom redizajniranja Antare mnogo pažnje posvetio detaljima (i mehanici), što se jasno vidi po svim točkama. Materijali su kvalitetni, dizajn moderan i pregledan, a ergonomija na zadovoljavajućem nivou. Antari ne nedostaje prostora za putnike i prtljagu, a Opel se i svom silom pretinaca i mehanizama koji omogućavaju varijabilno namještanje unutrašnjosti potrudio učiniti je veoma praktičnom. Putnicima straga neće nedostajati prostora za noge i glave, dok će prtljažnik, nešto manji nego što je slučaj kod konkurencije, s lakoćom progutati i glomaznije predmete.
Antarina sjedala tvrđa su no što bi se naizgled reklo, a takva je i vožnja. Opelov SUV je postojan i začuđujuće stabilan u zavoju obzirom na visoko težište, no zbog toga je i vožnja nešto kruća, što neće smetati ljubiteljima dinamične vožnje, no moglo bi onima koji preferiraju da ovjes njihovog automobila ispegla baš svaku neravninu.
Antara ima električni servoupravljač, što znači da ne prenosi najvjernije osjećaj pod kotačima, a voljeli bismo da je i upravljač direktniji. Zato je novi 2,2-litreni dizelaš totalna ludnica. Sa 184 KS i 400 Nm okretnog momenta prema Antarinih gotovo dvije tone ponaša se kao da su igrarija. Ovakvom osjećaju svakako doprinosi i elektronski kontrolirani integralni pogon koji automatski prenosi snagu na osovinu s najviše prijemljivosti. Ne treba zanemariti ni automatski šesterostupanjski mjenjač (iz Insignije) koji svoj posao odrađuje korektno te nudi i manualni režim odabira stupnja prijenosa.
Antara s ovim motorom nije pretjerano rastrošna, ukoliko nemate tešku nogu. Opelov SUV nije namijenjen off-roadu. Silazak s uređene prometnice na makadam odradit će bez problema, no za bilo kakvo svladavanje ozbiljnijih terena, morat ćete pronaći drugo rješenje. Za sve ostale zadaće, uključujući suvereno krstarenje snijegom okovanim prometnicama, Antara je vrlo dobar odabir.
Proizvođač: Opel
Model: Antara 2.2 CDTi
Vrsta motora: 2.2, četiri cilindra, dizel
Obujam: 2.231 cm3
Snaga (kW/KS): 135/184 @ 3.800 o/min
Okretni moment (Nm): 400 @ 1.750-2.750 o/min
Potrošnja (l/100 km): 7,1/12,1/8,7
Ubrzanje (0-100 km/h): 9,6 s
Maksimalna brzina: 200 km/h
Dimenzije (D/Š/V u mm): 4.596/1.850/1.761
Cijena do registracije: 274.230 kuna (232.402 kuna osnovni model)