Nakon što su nam prije nekoliko tjedana pokazali prve skice automobila, u Opelu su odlučili i službeno skinuti embargo s gotovo svih informacija o Astri GTC Coupe prije njezina službenog predstavljanja u Frankfurtu ove jeseni
Kao da postojeća Astra nije izgledala dovoljno dobro, u Opelu su GTC izvedbu s trojim vratima odlučili učiniti još atraktivnijom, a u tu svrhu nisu štedjeli prilikom razvoja. Tako je novi GTC, hvale se u Opelu, od petovratne izvedbe preuzeo tek kvake vrata i radio antenu, a sve ostalo, uključujući čak i međuosovinski razmak koji je veći za 10 mm, potpuno je novo.
U Russelsheimu su Astru GTC odlučili učiniti vozačkim automobilom, pa su ovjes doradili HiPerStrut arhitekturom sprijeda umjesto standardnog McPhersona, a straga je ostala torzijska osovina s Wattsovim spojem, no uz nadoplatu će Opel nuditi aktivnu kontrolu šasije FlexRide koja će krutost ovjesa podešavati u tri režima Standard, Sport i Tour.
Astra GTC u početku će se nuditi s izborom četiri motora, tri benzinca i jednim dizelašem, standardno uparenim s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem. Osnovni turbopunjeni benzinac 1.4 razvija 120 KS, a njegova snažnija izvedba iz iste zapremnine izvlači 140 KS. Najsnažniji model u ponudi do dolaska Astre OPC bit će 1.6-litreni turbopunjeni četverocilindraš sa 180 KS, a jedini dizelaš dvolitreni common-rail sa 165 KS i 320 Nm.
Ovo je i najštedljiviji motor koji Astri GTC omogućuje sprint do stotke za 8,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 210 km/h, uz prosječnu potrošnju u kombiniranom ciklusu od 4,9 litara goriva na stotinu kilometara.
Više o cijenama i paketima opreme znat ćemo nakon službenog predstavljanja automobila u Frankfurtu.