Nakon špijunskih fotografija i videa, mjeseci nagađanja i fotošopiranih rendera, konačno smo dočekali nasljednicu Vectre OPC. Boje Opelovog Performance Centra od jeseni će braniti Insignia OPC, kojoj mnogi već sada predviđaju svijetlu budućnost
Insignia OPC, barem na papiru, ima sve nužne elemente koji bi je trebali učiniti veoma ljutim konkurentom u inače poprilično zatrpanoj klasi. Osim što izgleda izvrsno, Insignia OPC puca od snage, a i prvi put su inženjeri is Russelsheima uposlili pogon na sva četiri kotača na jednom OPC modelu. Spomenemo li i da su šasiju aktivno testirali i usavršavali na jednoj od najzahtjevnijih trkaćih staza na svijetu – njemačkoj Nurburgring Nordschleife, ne treba čuditi što su u Opelu veoma optimistični kada je riječ o budućnosti njihova najžešćeg automobila.
Insignia OPC vizualno se okoristila dizajnerskim elementima koje smo prije dvije godine vidjeli na konceptu GTC-a. Tu ponajprije mislimo na kromom obrubljene vertikalne usise zraka u prednjem braniku, koji osim što automobilu daju izuzetno agresivnu notu, učinkovito hlade Brembo kočnice i motor, felge od lake aluminijske legure koje će Opel na Insigniji OPC standardno ponuditi u 19-colnom obliku, odnosno 20-colnom uz nadoplatu, te trapezoidni dvostruki izlaz ispušnih cijevi straga.
Interijerom dominiraju školjkasta Recaro sjedala, kožom presvučeni upravljač ravnog dna te umeci od poliranog aluminija i aluminijske papučice gasa, spojke i kočnica. Najbitnije novosti kriju se ipak pod poklopcem motora. Biturbo punjeni 2.8-litreni benzinski motor V6 iz Vectre OPC dorađen je, pa sada razvija 321 KS, odnosno čak 69 KS više. Motor dje uparen s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem, dok se snaga i okretni moment, prvi put kod jednog OPC modela, prenose integralno na sva četiri kotača.
Elektronski kontrolirani pogon prema potrebi preusmjerava dostupni okretni moment s jedne na drugu osovinu potpuno automatski, no zato je tu eLSD (electronic Limited Slip Differential), elektronski kontrolirani diferencijal s ograničenim proklizavanjem, kako bi stražnji kotač s najviše prijemljivosti dobio i do 40 posto dostupnog okretnog momenta za još uvjerljivije i brže prolaženje zavojima. Vectra OPC bila je na lošem glasu kao automobil pretjerano sklon podupravljanju i famoznom 'torque steeru', što su inženjeri na Insigniji OPC pokušali riješiti tehnologijom HiPerStrut prednjeg ovjesa.
Insignia OPC sprinta do stotke za manje od šest sekundi te postiže elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h. Ipak, mnogo je zanimljiviji nepotvrđeni podatak da su za vrijeme testiranja na Nurburgring Nordschleifeu testni vozači uspjeli odvoziti stazu za osam minuta. Premda ćemo se do prve testne vožnje načekati, video isječak Insignie u akciji, koji nam je Opel ustupio, pokazuje dobre dinamičke osobine automobila.
Insignia OPC bit će ponuđena u sva tri karoserijska oblika – limuzinskom, hatchback i karavanskom te u pet specijalnih vanjskih premaza – plavom, crnom, crvenom, srebrnom i bijelom. Svjetska premijera zakazana je za 7. svibnja u autosalonu u Barceloni, a prodaja bi trebala početi u trećem kvartalu ove godine.