Uvijek zanimljivi, zabavni i pomalo šokantni Elfsi, brand iza kojeg se kriju dizajneri Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić, oduševljavaju nas iz sezone u sezonu. Školski kolege s TTF-a postali su poslovni partneri udruženi u zajednički modni brend koji koketira sa zaboravljenim i podcijenjenim pojavama u našoj lokalnoj sredini kojima daje pozitivniji kontekst. Koketirajući s trashom te ironično ističući logotip kao statusni simbol, razvili su zanimljiv modni rukopis blizak mladim urbanim ljudima ali i zvijezdama poput Severine, Jelene Rozge, Franke Batelić
Stvaranje svake kolekcije prolazi kroz više faza i premda je na trenutke taj stvaralački dio stresan, još uvijek nas veseli i ispunjava!Kombiniramo trash-kič original i postmoderni hommage birajući vizualne simbole masovne kulture i komunikacije, kaže Aleksandar Šekuljica.
U komunikaciji s ljudima pokušavaju otkriti što im nedostaje, ali njihov dizajn također se isprepliće s njihovim životnim stilom, vrstom muzike koja ih okupira ili nekim događajem.
Smatraju da dizajner mora uvijek pratiti trendove i prepoznavati duh vremena.Ovaj dizajnerski dvojac poznat je i po tome jer su jedni od rijetkih koji nastoje napraviti pret-a-porter kolekciju koja se sastoji od širokog spektra odjevnih predmeta imamo širok spektar različitih materijala.
Vjerojatno svi znaju da smo slabi na šljokice, ali zbog kompliciranog načina izrade nije nam baš ugodno raditi s njima no krajnji rezultat je nešto zbog čega se vrijedi potruditi. Koristimo i luksuzne, visoko kvalitetne materijale, a jednostavnije nastojimo oplemeniti različitim printevima, našivenim aplikacijama, perjem', kaže Ivan Tandarić, dodajući kako im je fedback kupaca najvažniji.
Pamte komplimente svojih klijenata, a izdvojili su gestu mlade cure iz Županje koja im je za Božić donijela kolačiće, a na svakom od njih različitim je bojama napisala Elfs.
To je jedna od lijepih stvari našeg posla. Bitno nam je da svatko iz dućana izađe sretan i zadovoljan', kažu.
Moda by Elfs obraća se mladima koji žele izgledati lijepo, a ne podređuju se potpuno trendu. Njihova odjeća namijenjena je tome da zaživi na gradskim ulicama, klubovima, svadbama.
U opisu našeg zanimanja nije samo kreativnost u likovnom i tehničkom dijelu već i odgovornost za brand, komercijalan pristup poslovanju i ekonomska isplativost istog. Dobar dizajner je onaj koji uspijeva dobro živjet od svog dizajna. Ponuda branda treba odgovarati potrebama tržišta', kažu Tandarić i Šekuljica.
Kroz svoje kolekcije Elfsi su inspiraciju crpili iz popularnih trash ikona poput Davida Hasselhoffa, jedna od inspiracija je bila i pionirka silikon-ljepote dancerica iz devedesetih Kasandra, zatim splitska kraljica aerobika Nataša Bebić ili pak najpoznatija sapunica Dinastija.
Zanimljive su bile njihove kolekcije poput one Grand Show za proljeće/ljeto 2008 gdje su ironizirali kulturu spektakla i pomamu za showovima. Kolekcija je inspirirana narodnjačkim klubovima, sponzorušama i ženama nogometaša, striptizetama, turbofolkom, pištoljima. Bila im je zanimljiva, kažu, ta preobrazba starleta sumnjivog morala i impozantnih atributa koje udajom za nogometaše postaju primjeri čednih, obiteljskih žena sa stilom. Bila je to prava promišljena modna provokacija, koju je začinila i glazbena pozadina pjesama Jelene Karleuše, Seke Aleksić te ostalih turbo folk izvođača.
'Retro kolekcija Stripes & Star za proljeće/ljeto 2009 inspirirana je jugonostalgijom i grafičkim identitetom 80-ih godina kada su se u bivšoj Jugoslaviji održavale različite sportske manifestacije, kao što su Mediteranske igre u Splitu, Olimpijske igre u Sarajevu i Univerzijada u Zagrebu.
U kolekciji 'Seks, Seks Smrt Pare Moć i Slava', iz 2010. ženu su zamislili kao pravu famme fatale zavodnicu. Koristili su čipku, koja haljinama daje romantičan zov, kožu obojanu u žarke boje, a ponudili su i već prepoznatljive zimske jakne s pravim krznom. Zaštitno lice ove kampanje bila je Severina.
‘Ona je oduvijek za nas bila simbol uspjeha, simbol ljepote i istinske ljubiteljice mode, simbol onoga čemu svi težimo. Raditi s njom već godinama je pravi izazov, slijediti je u njenim transformacijama je uistinu pravi modni užitak’, kažu Elfsi.
Nova zvijezda Elfsa je još jedna splitska kraljica estrade Jelena Rozga, koja je i zatvorila njihovu reviju na nedavno održanom Cro-a-Porteru Prom Queen posvećenu maturalnoj večeri.
Upravo smo u njoj pronašli svoju optimistično vedru barbiku i idealnu kraljicu maturalne večeri', kažu dizajneri, koji su u novoj kolekciji pokazali haljine pastelnih boja, romantičnih tekstura sa više slojeva čipke, bogatih ornamenata i našivenih kristalnih aplikacija.
Žive i rade za svaki pljesak prije početka i ovacije na kraju revije. Za svaki trenutak kad je njihov dućan ispunjen kupcima, a njihova odjeća na gradskim ulicama, klubovima, svadbama.
Oni se uvijek veseli, neopterećeni, smjeli i mladenački oni suElfs.
Kroz priče o uspjehu u svijetu mode, domaći dizajneri i tportal.hr pokrenuli su nagradni natječaj kojim maturanticama daruju vrijedne dizajnerske kreacije. Haljine će pripasti djevojkama koje pošalju najuvjerljiviji tekst zašto baš one zaslužuju nagradu.
Prijava se vrši tako da se Priređivaču šalje prijava na e-mail adresu: tportal@tportal.hr zajedno s osobnim podacima (ime i prezime, adresa i broj mobitela) te kratkim tekstom na temu 'Zašto baš ja zaslužujem osvojiti dizajnersku maturalnu haljinu'. Uz prijavu je obavezno navesti i tri haljine za koje se šalje prijava. Natječaj traje od 18.travnja do 6.svibnja. Svaki sudionik ima pravo sudjelovati maksimalno jednom.