Splitska modna kuća Mak s tradicijom dugom 25 godina i prepoznatljivim modnim rukopisom, kojem vjeruju generacije žena, ostavila je neizbrisiv trag na urbanu, poslovnu, profinjenu modu. U svojim redovima već osam sezona ima i izvrsnog Tea Perića, koji im je dao jedan novi vjetar u leđa i otvorio vrata novoj generaciji ljubitelja mode
Da će se baviti modom, Neda Makjanić Kunić znala je još u osnovnoj školi kada je u petom razredu sama skrojila i sašila svoje prve bermude.
Već tada bilo mi je jako važno da i unutra lijepo izgledaju pa sam ih kompletno obradila ručno, što mi je i do dana današnjeg jako bitno i važno da odjeća uvijek bude izvrsno skrojena, sašivena i obrađena', kaže Makjanić Kunić, inače po struci profesorica, a po životnoj opsesiji, kako sama kaže, modna kreatorica.
Nije čudo da je ova velika zaljubljenica u modu od svoje modne priče napravila pravo modno carstvo, a vjerojatno ne postoji osoba koja nije čula za modnu kuću Mak. Mak nudi izuzetno nosive i udobne kreacije, a ima i nekoliko prepoznatljivih linija.
Linija za zaposlenu ženu u kojoj ćete izgledati otmjeno, posebno, ali ćete se istovremeno osjećati ugodno. Linija koktel haljina u kojima ćete zablistati na eventima i poslovnim domjencima. Sportska casual linija namijenjena je onima koji vole ležernija izdanja. Tu je i atelier linija koja nastaje u suradnji s brojnim poznatim osobama zabavne glazbe i medijske scene u Hrvatskoj.
Da je prepoznala bilo svojih kupaca, uvjerila se puno puta, jer njezine kreacije nose mlade dame, ali i gospođe u ozbiljnim godinama.
Inspiraciju za svoje kreacije tražim uvijek u ženi. Slušam mušterije, slušam svoje prijateljice što bi voljele nositi, što im nedostaje u garderobi i tako jednostavno nastanu kolekcije', kaže Makjanić Kunić.
Svaki materijal prije krojenja i šivanja ispitaju, a uglavnom koriste klasične boje crnu, modru, bijelu, smeđu, bordo i bež, no u ponudi su redovito i boje koje se traže aktualnu sezonu.
Tijekom godina rada osmislili su mnogo kolekcija, no uspješna kreatorica i poslovna žena ističe kako su posebno ponosni na poslovnu kolekciju tj. Lady, kolekciju za punije dame.
Klijenticama s naglašenim oblinama nudimo uz kvalitetne materijale izvrsnu konstrukciju i dizajnerski proizvod što one teško mogu naći kod drugih brendova koji obično rade za puno manje veličine, kaže Makjanić Kunić.
Prije osam sezona Mak se okrenuo i nešto mlađoj populaciji angažiravši dizajnera Tea Perića.
Teo je unio dosta svježine, dosta novih elemenata i mislim da je Mak s Teom proširio broj svojih kupaca', kaže Makjanić Kunić dodajući kako je Mak s ovim dizajnerom dobio novi vjetar u leđa.
Ovaj ugledni hrvatski dizajner od rane je mladosti bio okružen krpicama, škarama i iglama, jer mu je otac bio poznati splitski krojač. Nije čudno stoga što je već sa 12 godina napravio svoje prve skice odjeće. Izvrstan konstruktor prvi je i student TTF-a koji je diplomirao na temu cipela koje su bile i ostale njegova strast. No ne manje strastveno i s punom predanošću nastaju i sve njegove kolekcije. Teo Perić veliča ženu, njezinu ljepotu, senzualnost i seksipil, no istovremeno je ne ograničava samo na ljepotu. Njegove kreacije namijenjene su uspješnim ženama koje su u pokretu, koje žele izgledati profinjeno, no ne žele da ih odjeća sputava. Njegove modne linije s uvijek odlično skrojenim i pedantno razrađenim konstrukcijama komadi su odjeće koji odgovaraju trenutku, no uvijek s određenim prizvukom retra. To su komadi s dizajnerskim potpisom koje možete nositi danas, ali i za nekoliko godina jer nikada ne izlaze iz mode.
Ako želite jedan takav komad u svom ormaru, potrudite se i napišite zašto bi baš vi trebali dobiti ovu haljinu na kojoj ćete sigurno zablistati na maturalnoj zabavi.
Kroz priče o uspjehu u svijetu mode, domaći dizajneri i tportal.hr pokrenuli su nagradni natječaj kojim maturanticama daruju vrijedne dizajnerske kreacije. Haljine će pripasti djevojkama koje pošalju najuvjerljiviji tekst zašto baš one zaslužuju nagradu.
Prijava se vrši tako da se Priređivaču šalje prijava na e-mail adresu: tportal@portal.hr zajedno s osobnim podacima (ime i prezime, adresa i broj mobitela) te kratkim tekstom na temu 'Zašto baš ja zaslužujem osvojiti dizajnersku maturalnu haljinu'. Uz prijavu je obavezno navesti i tri haljine za koje se šalje prijava. Natječaj traje od 18. travnja do 6. svibnja. Svaki sudionik ima pravo sudjelovati maksimalno jednom.