Proces izrade jedne od najpoželjnijih svjetskih torbica dugo je bio dobro čuvana tajna, ponajviše zbog opasnosti od kopiranja
Legendarna torbica koju je Coco Chanel lansirala u veljači 1955. godine (otud i naziv 2.55) već je više od pedeset godina omiljeni dodatak garderobi svih žena, od visokog društva i slavnih do hipsterica s kreditnom karticom. Djevojke s PurseBloga imale su priliku gledati pravog Chanelova majstora kako izrađuje ovaj poželjni accessoire, korak po korak, a nas je iznenadilo što se u izradi ipak koristi šivaća mašina (za razliku od jednako poznatih Hermesovih torbi koje su u potpunosti ručno izrađene).
Gospođica Chanel pri dizajniraju accessoirea pazila je da bude praktičan i razuman, a smatrala ga je pravim znakom luksuza i elegancije. To pravilo i danas čvrsto zastupa Karl Lagerfeld koji je na čelu ovog obožavanog brenda.
Kad se Coco Chanel upustila u dizajniranje ove kultne torbice najvažnija joj je bila funkcionalnost. Stoga je pripazila da 2.55 ima određeno mjesto za sve što je dami potrebno – od džepića s patentnim zatvaračem (koji je namijenila skrivanju ljubavnih pisama) do tri praktična pretinca za pospremanje ruža i sitnica.
Coco je inzistirala i da torbica bude lijepo oblikovana pa je uveden uzorak oblika dijamanta koji obliku ove torbice dodaje i volumen, a unutrašnja strana materijala iste je boje kao i uniforma koju je Coco nosila u sirotištu. Ukrštena slova C utkana su poput grba obitelji, a pozlaćena kopča i poznati kožnati remen iskombiniran s lancem nikad prije nisu viđeni na torbici.
Sve ovo, uz pažnju, materijale i svakako naslijeđe koje dobivate kupnjom Chanelove torbice, pridonosi njezinoj doista visokoj cijeni, a najjeftiniji model koji je u ponudi za vrtoglavih 2000 eura ipak pronađe desetke tisuća fanova svake godine.