U svijetu tuninga postoji samo jedno pravilo – nema pravila! U MTE-u su, čini se, ovog itekako svjesni
Njemačka tuning kuća nedavno je zaključila da njihov projekt bi-turbo punjenog Golfa R32 nije dovoljno potentan te su mu odlučili napucati motor za dodatnih 55 KS.
Ne bi to bio nikakav problem da spomenuti automobil već nema 730 KS pod poklopcem. Da, dobro ste pročitali. Kako su u MTE-u došli do 785 KS, sigurno se pitate.
Jednostavno – standardni set turbopunjača zamijenili su parom Garrettovih G28/71 koji nabijaju pod tlakom od 2,2 bara, našlo se tu mjesta i za novu glavu motora, veće injektore, izdržljiviju bregastu osovinu, klipove i klipnjače te ispušni sustav od nehrđajućeg čelika i remapirani ECU.
Tehničke modifikacije uključuju Sachs Racingov mjenjač s dvije spojke, Brembo šesteroklipne kočnice i RH Turborad felge na koje su namotane semi-slik gume dimenzija 225/40ZR18.
Rezultat? 310 km/h maksimalne brzine.