Ciklička narav modne industrije ove je sezone uspjela iznjedriti još jedan trend iz prošlosti, a odnosi se na odjevne komade ukrašene efektnim, predimenzioniranim ovratnikom koji svakim danom imaju sve veći broj poklonica
Odjevni komadi s takozvanim Petar Pan ovratnikom koje karakterizira predimenzionirani kroj i dalje se nalaze u glavnom fokusu modnih kupaca, prema novom izvještaju popularne modne tražilice Lyst.
Pretraga za modelima haljina i topića s dodatkom predimenzioniranog ovratnika u stalnom je porastu, a potražnja za njima proteklog mjeseca kolektivno je narasla za 46 posto, a u trendu su i odjevni komadi visokoga ovratnika za kojima je pretraga na Lystu u posljednja tri mjeseca narasla za 11 posto, što dovoljno govori da se modni kupci u ljetnoj sezoni intenzivno pripremaju za hladne mjesece u godini.
Po pitanju odjevnih komada ukrašenih takozvanim Petar Pan ovratnikom, modnim kupcima najviše su zapeli za oko modeli u bijeloj boji na čelu sa inačicama s potpisom popularnog skandinavskog brenda Ganni i talijanskoga Miu Miu.