Otkačenom modelu Tabi proslavljene modne kuće Maison Margiela u posljednje vrijeme rapidno raste popularnost
Ako ste ovih dana bili redoviti na TikToku, sigurno ste čuli za 'Tinder Tabi Swiper'.
Poput nekog dokumentarca o kriminalu, TikTok je donio nevjerojatnu priču o djevojci koja je upoznala dečka na Tinderu, samo da bi on ukrao par njezinih voljenih cipela Maison Margiela Mary Jane Tabis i dao ih bivšoj djevojci. Na TikToku hashtag #tabis sada ima više od 58 milijuna pregleda, a hashtag #tabiswiper ima nevjerojatnih 11,5 milijuna pregleda!
Priča je brzo zaintrigirala zajednicu na TikToku i munjevito je postala viralna senzacija (i da, spomenuta djevojka konačno je dobila svoje tabice). Iako je Tinder Tabi Swiper izazvao očekivano puno buke oko cipela, on nije jedini razlog zbog kojeg su postale toliko popularne, piše Stylight, glavno odredište za online kupce, na kojem mogu pronaći i usporediti vrhunske modne, kozmetičke i kućne proizvode iz najboljih internetskih trgovina i poznatih brendova.
Unikatne cipele luksuznog brenda Maison Margiela, koji je osnovao Martin Margiela, privlače veliku pozornost posljednjih godinu dana. Zapravo, prošle godine interes za cipele Maison Margiele porastao je za 57 posto (riječ je o razdoblju između 1. siječnja i 31. kolovoza 2023. u usporedbi s istim razdobljem 2022.).
najdraži izbor
Traperice ili suknja – teško je odlučiti, a Zagrepčanke ne izlaze iz ovih hit modela
Nekadašnja 'nišna' obuća sad malo-pomalo postaje dio mainstreama, rapidno joj raste popularnost te je, složili bi se mnogi, posve zaslužila svoje mjesto kao glavna roba među fashionisticama.
Cipele su uočene i na slavnim trendsetericama kao što su Dua Lipa, Winnie Harlow i Grece Ghanem, a viđali smo ih i na tjednima mode u Milanu, Kopenhagenu i New Yorku. Jedna stvar koja ih je učinila još popularnijima je njihova raznolikost - s kultnim dizajnom, koji je sad dostupan i kao model Mary Jane, kao gležnjače, balerinke, čizme do koljena, pa čak i mokasinke.
Zahvaljujući TikToku i rastućoj popularnosti, pretraživanje riječi 'tabi' na Googleu poraslo je za 411 posto, a za 406 posto za 'Mary Jane Tabi' u posljednja četiri tjedna (uspoređena su pretraživanja u četiri tjedna, od 23. srpnja do 13. kolovoza 2023., u odnosu na četiri tjedna od 20. kolovoza do 10. rujna 2023.).