Njemački sportski modni gigant svoje će legendarne tenisice uskoro prodavati s novim logom Adidas Originals
Adidas Originals proslavljeni je modni i lifestyle odjel njemačkog giganta koji nakon 51 godine postojanja dobiva novi, osvježeni izgled. Drugim riječima, obožavane modele Samba, Gazelle i Superstar tenisica uskoro ćemo nositi u novom ruhu!
Više o svemu saznat ćemo u petak, a za sada se iz sportskog brenda saznalo tek da je riječ o djelu strategije u svrhu kapitalizacije sve veće popularnosti franšiza najpopularnijih franšiza poput 'sambica'.
'Plan je predstaviti naslijeđe i povijest Adidas Originalsa novoj, mlađoj skupini potrošača koji otkrivaju ove proizvode možda po prvi put', rekao je Torben Schumacher, viši potpredsjednik globalnog generalnog direktora Adidas Originalsa, košarke i partnerstva.
Kampanja je vođena sloganom 'Svijetu smo dali Originals. Vi ste nam vratili tisuću puta nazad', a cilj je okupiti različite subkulture koje su ove kultne tenisice usvojile tijekom godina.
Primjerice, Superstar je izvorno dizajniran kao tenisica za košarku na terenu, ali su ga kasnije usvojile hip-hop grupe kao što je Run-DMC za svakodnevno nošenje.
Ponovno oživljavanje Adidasovih lifestyle tenisica dolazi u pravom trenutku za tvrtku, koja je ostala s rupom od 1,2 milijarde eura u bilanci nakon skupog prekida partnerstva Yeezy tenisica s reperom Yeom u listopadu 2022.
Osim prodajom zaostalih Yeezy tenisica, Adidas je gubitke nadoknadio zahvaljujući neviđenoj pomami za Samba modelom kojih planiraju prodati preko milijun do kraja 2023. godine, a redizajniranje Originalsa trebalo bi dodatno potaknuti rast profita.