Svaki Ferrari je vozački san, no katkad Talijani odluče od sna napraviti nirvanu. Upravo bi to mogao biti 458 Speciale
Riječ je o spiritualnom nasljedniku 360 Challenge Stradalea i 430 Scuderije, a baš kao u prva dva slučaja, receptura je ostala neizmijenjena. U Maranellu su uzeli standardnu 458 Italiju te je provukli kroz kuru mršavljenja i aerodinamičnog unapređivanja.
Ukupna masa vozila pala je za čak 90 kilograma, a snaga porasla za 35 KS, pa atmosferac sada istiskuje 605 KS iz 4,5-litrenog obujma motora V8.
Kad tome pridodamo aktivnu aerodinamiku koju u akciji možete pogledati u nastavku, ne čudi nas što je na stazi Fiorano Speciale bio brži od Italije za čak sekundu i pol.
Sprint do 100 km/h traje tri sekunde, maksimalna brzina iznosi 325 km/h, a Talijani se zasad još nisu očitovali o cijeni automobila.
458 Speciale sigurno nije najbrži Ferrari, no mogao bi biti ponajbolji vozački stroj.