Svake sezone jedan od modnih dodataka obilježi godinu, godišnje doba ili pak više od toga. Sudeći prema zadnjim statistikama i sve većem broju trendseterica koje su nabavile svoj primjerak, 2018. godina je u znaku Diorove retro torbice
Ono što je prošle godine bila Gucci Dionysus, prije toga Chloe i Furla Metropolis, sada je definitivno Dior Saddle. Riječ je o torbici poluovalnog oblika s Diorovim printom po cijeloj površini, kakve su se nosile prije 20-ak godina, a koju je poznata modna kuća ove sezone ponovno izbacila na tržište.
Njezina cijena je oko 2000 funti (18.000 kuna), a vodeće svjetske trendseterice već su odavno nabavile svoj primjerak.
Velika Diorova kampanja po društvenim je mrežama krenula sredinom lipnja, na dan kada je izbačena na tržište, a istovremeno je 100 najpopularnijih svjetskih influencerica objavilo svoje vizije kako nositi ovu kultnu torbicu.
Kao rezultat kampanje, pretraživanja su porasla 957 posto u samo 48 sati, a korisnici su uglavnom tražili vintage model torbice, kao i njezin novi dizajn.
Modni eksperti složni su u jednom - ovo je jedina torbica u koju trebate uložiti ove sezone.