U Mercedesu se nisu žurili s razvojem hibridne tehnologije, a nakon prestižne S i ML-klase, došao je red i da se pod poklopcem E-kase nađe elektromotor i litij-ionska baterija
Hibridna E-klasa nudit će su u benzinskoj i dizelskoj izvedbi te kao limuzina, odnosno karavan.
E 300 BlueTEC Hybrid kombinira rad 204 KS snažnog dizelaša koji razvija 500 Nm okretnog momenta s elektromotorom deklariranim na 27 KS i 250 Nm.
Unatoč tome što je snažniji od bratskog modela E 300 CDI, hibridni model troši čak 15 posto manje goriva od slabijeg modela E 250 CDI. Deklariranom potrošnjom od 4,2 litre goriva na stotinu kilometara, E 300 BlueTEC Hybrid je najštedljivija luksuzna limuzina na svijetu.
Nešto manje impresivan je E 400 Hybrid koji se koristi istim električnim sustavom, no uparenim s V6 benzincem koji razvija 306 KS i 370 Nm. Ovaj model u prosjeku traži 8,7 litara goriva na stotinu kilometara prema standardu CAFE.
Oba modela službeno će biti lansirna početkom godine na izložbi u Detroitu, dizelski hibridni model bit će namijenjen europskom tržištu gdje bi u prodaju trebao krenuti nedugo nakon premijere, a benzinski model ostalim svjetskim tržištima.