Ferrari California T
Izvor: Promo fotografije / Autor: ferrari
Ferrari California T
Izvor: Promo fotografije / Autor: ferrari
U Ferrariju stvarno znaju redizajnirati automobil. Ušminkana California, najpristupačniji automobil u Ferrarijevoj ponudi, sad ne izgleda samo bolje, već je i višestruko snažnija. Tako se to radi
Doduše, puristi bi Talijanima mogli zamjeriti način na koji su povećali ergelu pod poklopcem, mada sumnjamo da će se itko buniti. Naime Ferrari je izbacio atmosferski 4,3-litreni V8 s 490 KS i 505 Nm u korist 3,9-litrenog turbopunjenog V8 s direktnim ubrizgavanjem koji razvija 560 KS pri 7.500 o/min i 755 Nm. Ovo je prvi turbopunjeni Ferrari od 1987. i F40.
Talijani tvrde kako je motor zadržao zvuk tipičan za Ferrarije te potentnost pri višim okretajima uz praktički nepostojeći efekt takozvane turbo rupe.
Sprint do 100 km/h sad traje dvije desetinke kraće - 3,6 sekundi - dok je maksimalna brzina 4 km/h veća te iznosi 316 km/h.
Prosječna potrošnja deklarirana je na 10,5 litara u kombiniranom ciklusu, što je unapređenje od 15 posto, dok je emisija CO2 pala za 20 posto na 250 grama po kilometru.
California T je dobila i unaprijeđenu šasiju s posljednjom generacijom magnetnog ovjesa, a tu su i keramičke kočnice treće generacije.
Talijani su redizajnirali automobil izvana i iznutra po uzoru na F12Berlinettu i FF te ugradili novi multimedijalni kontrolni sustav s 6,5-inčnim displejom osjetljivim na dodir.
Službena premijera najavljena je za autosalon u Ženevi početkom travnja.