Svaki put kad VW auto prođe 100.000 milja, jedan njemački inženjer dobije krila. Uzmete li plavi ključ umjesto crvenoga, tvrdi Morpheus, otkrit ćete istinu o luksuzu Kije. A ako radite kompromise, dobit ćete agresivnu čivavu s glavom dobermana. Tako barem tvrde TV reklame pripremljene za Super Bowl 2. veljače
Tradicionalno, najskuplja sekunda TV reklame u povijesti čovječanstva naplaćuje se u pauzama Super Bowla, finala doigravanja NFL lige u američkom nogometu. Ovogodišnje izdanje igrat će Denver Broncos i Seattle Seahawks, a također tradicionalno, većina oglašivača pustila je svoje reklame online i prije TV premijere.
Dok gledatelji na stadionu u New Jerseyju budu gledali Red Hot Chilli Pepperse i Brunu Marsa, TV gledatelji uživat će u najboljim i najduhovitijim reklamama. Ovo je samo naš izbor, ali pogledajte ih redom i recite da nisu sjajne. Prvi je Audi, ali samo zbog abecede. Što bi se dogodilo da napravite kompromis i parite čivavu s dobermanom? Dobili biste doberhuahuau. Ili tako nekako.
Ford se bavi mitologijom. Odnosno Rob Riggle ima teoriju o hibridima. Njemu su poput grifina.
Leonard iz 'Teorije velikog praska' također je tu. Očekivano neuspješno upucava se vozačici Hyundaija kakav i sam vozi.
Jaguar nije štedio lovu. Tvrde da su Britanci najbolji filmski zlikovci na svijetu. A kad to kažu Ben Kingsley (Mandarin iz 'Iron Mana', Tamir iz 'Diktatora'), Mark Strong (Lord Blackwood iz 'Sherlocka', Sinestro iz 'Green Lanterna') i Tom Hiddlestone (Loki iz Thora i Marvelovih 'Avengera'), nekako im vjerujete kad kažu da je dobro biti loš.
Kia ima scenarij Matrixa. Morpheus (Laurence Fishburne) radi na valet parkingu i nudi vlasnicima dva ključa, plavi i crveni. Ako izaberu mudro, doznat će istinu. O luksuznim autima. A onda zapjeva Nessun dorma…
Toyota je išla na zicera. Imaju mišićavog Terryja Crewsa i – Muppete! Dva od dva.
VW je, suprotno očekivanju, izbacio čak dvije sjajne fore. U prvoj inženjer objašnjava kako su otkrili algoritam za reklame i napravili je po njemu. No ta reklama se još 'dorađuje'…
Druga sjajna VW reklama je bajka. Otac govori kćeri da svaki put kad VW auto napravi 100.000 milja, jedan inženjer dobije krila. Na 200.000 milja jednome iz dupeta zasja duga. Tako barem tvrde u Volkswagenu…
Ima toga još. Car Max i Go Daddy kod nas nisu baš superpoznate marke, ali možda će vas zanimati Puppy verzija reklame ili Danica Patrick koja džogira kroz grad s vojskom bodibildera. Koja vam je najbolja?