U reklamama se često pojavljuju sretni parovi sa savršenim životima, a znanstvenici kažu da to može loše utjecati na slobodne muškarce i žene
Istraživanje na sveučilištu Marshall School of Business pokazalo je kako reklame u kojima sretni parovi uživaju u svom savršenom životu mogu ozbiljno narušiti samopouzdanje slobodnih ljudi.
Studija je otkrila da takav tip reklame podsjeća potrošače na odnose koji im nedostaju u životu i zapravo ne žele proizvod koji se nudi.
'Kada samci u reklami vide sretan par koji uživa u nečemu, oni pomišljaju da ga nisu dostojni jer nisu u vezi pa ga nemaju želju nabaviti', objašnjava psihologinja Lisa Cavanaugh, docentica na Marshall School of Business.
Suprotno uvriježenom mišljenju o terapiji kupovinom, čini se da ljudi koji se osjećaju manje vrijednima troše manje novca, odabiru jeftinije proizvode i manje ukusnu te kaloričniju hranu.
Nije iznenađujuće - samci se osjećaju najgore u vrijeme blagdana i sezone vjenčanja, kada je u reklamama poseban naglasak na ljubavnim odnosima i sreći u vezi.
Stoga Cavanaugh naglašava kako bi marketing trebao razmisliti o tome da se malo ublaži naglasak na savršeni život ljudi koji su u vezi i imaju obitelj jer time odbacuju sve koji su sami.