Kinesko automobilsko tržište ove je godine nadmašilo američko te postalo najveće na svijetu, no čini se da proizvođači neće dugo zadovoljno trljati ruke
Samo ove godine u Pekingu je prodano 4,7 milijuna automobila, što je dvostruko više od količine prodane prije samo pet godina. Odličnoj povezanosti javnim prijevozom unatoč, Peking se još uvijek bori sa svakodnevnim kilometarskim kolonama i gužvama te velikom zagađenošću uzrokovanom emisijom ispušnih plinova.
Za iduću godinu lokalne vlasti su stoga najavile radikalne promjene. Ove godine registrirano je 720.000 novih vozila u Pekingu, a za 2011. Kinezi planiraju ovaj broj smanjiti za dvije trećine. Peking će također uvesti dozvole za upravljanje postojećim vlasnicima, a očekuje se da će samo prijavljeni građani moći upravljati svojim vozilima u vrijeme gužvi. Lokalne vlasti također planiraju povećati naknade za parkiranje.
Distributeri automobila očekuju da će se prodaja u idućoj godini smanjiti za pola milijuna vozila, a kao najveći problem vide tendenciju drugih gradova u praćenju pekinške prometne politike.
Naime, istočne kineske provincije Jiangsu i Zhejiang planiraju uvesti slične restriktivne poteze u bližoj budućnosti, kao što je, primjerice, posjedovanje parkirnog prostora prije kupovine automobila.