Peugeot 208 GTi
Izvor: Promo fotografije / Autor: peugeot
Peugeot 208 GTi
Izvor: Promo fotografije / Autor: peugeot
Nakon dvije manje uspješne izvedbe RC (206 i 207) Peugeot se modelom 208 odlučio vratiti kultnoj oznaci GTi koju je nosio legendarni 205 GTi
208 GTi stigao je i na naše tržište, a novost je da će ga osim u standardnoj izvedbi Peugeot nuditi i u limitiranom izdanju HR. Svega pet automobila bit će ponuđena kupcima a izdvajat će se bogatijom opremom, vizualnim detaljima i cijenom višom za 5.000 kuna. Također će se nuditi u isključivo crvenoj i bijeloj boji.
Standardni model koštat će 161.710 kuna, a domaći koncesionar nada se do kraja godine prodati 20 primjeraka na našem tržištu.
U odnosu na prethodnika, 207 RC, 208 GTI je 7 centimetra kraći i čak 90 kilograma lakši. Također je 25 KS snažniji te raspolaže sa 35 Nm više okretnog momenta. Zbog svega navedenog, ujedno je brži u sprintu do 100 km/h te ima veću maksimalnu brzinu.
Od 0-100 km/h 208 GTi stiže za 6,8 sekundi, prvi kilometar prevaljuje za 26,9 sekundi te postiže 230 km/h.
1.6-litarski THP četverocilindrični benzinac raspolaže dvostupanjskim turbopunjačem, direktnim ubrizgavanjem i varijabilnim razvodom ventila. Istiskuje 200 Ks pri 5.800 o/min te 275 Nm već od 1.700 o/min, što 208 GTI čini svestranim mališanom koji obzirom na deklariranu potrošnju od 5,9 litara na 100 km ne bi trebao biti ni previše rastrošan.
Motor je standardno uparen s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem. Sprijeda je Pseudo McPherson, straga polukruta osovina.
Kao najveće konkurente u Peugeoutu vide Renault Clio RS, VW Polo GTI i Mini Cooper S.
Automobil se proizvodi u Francuskoj.