NOVA REKLAMNA KAMPANJA

Podržite mladog grafitera iz Osijeka

10.06.2010 u 12:00

Bionic
Reading

Jeste li upoznali Mateja? Sluša hip hop i rap, a najveća želja ovog šesnaestogodišnjaka organizirati najbolji graffiti jam ovoga ljeta

Matej Lulić je srednjoškolac iz Osijeka koji se u slobodno vrijeme bavi grafitima i oni su za njega najvažnija sporedna stvar. Simpatični kovrčavi Osječanin kaže da vrijeme provodi s prijateljima i curom, a najveći su mu uzori među grafiterima Dock, Nemo, Kosanovići, Raek i drugi, dok od glazbe cijeni rad Tram 11, Dub fx, Snowgoons, Reef the Lost Cauze i Pmd.

T-Mobile je odlučio podržati Matejevu ideju, pa je tako nastala nova reklamna kampanja u kojoj nije u glavnoj ulozi neki glumac, već osoba koja ima neki cilj – ovoga puta je riječ o najboljem graffiti jamu koji će se održati ovoga ljeta negdje na moru. Matej je dobio Ljetnu opciju i krenuo s realizacijom svog sna.

No, da ne duljimo, uključite se, podržite Mateja na www.matej-grafiti.com i pridružite mu se 17. srpnja. u Zadru.