S.DRESS BY LANA BIONDIĆ

Pogledajte haljine koje pristaju svakoj ženskoj građi

09.08.2013 u 14:59

  • +19

S.dress by Lana Biondić

Izvor: Promo fotografije / Autor: Maja Kljaić

Bionic
Reading

Nova, dugo iščekivana kolekcija S.dress by Lana Biondić sada izlazi u prodaju, a jesensko-zimska kolekcija pod motom 'sve sto ženi treba' dijeli se na 11 novih modela i dva stilistička pristupa

Kampanju kreativno i stilistički potpisuje Lana Biondić, a fotograf je Maja Kljaić. One su prijateljice već 20 godina, a sada i kreativne suradnice. Kolekcija S.dress by Lana Biondić kreće u prodaju 6. rujna u trgovinama Heruc Galerije, Ilica 26 u Zagrebu te u Rijeci na Korzu.

Manekenka svjetskog glasa koja utjelovljuje jesensku kolekciju je Alyssa Reinke, Amerikanka njemačkog porijekla koja živi i uspješno radi na relaciji Milano - London - NY - Tokio, čije modne piste i kampanje naveliko osvaja. I sama ih privatno nosi i oduševljena je njihovim putnim izdanjem.

Jesensko-zimska kolekcija pod motom 'sve sto ženi treba' dijeli se na 11 novih modela S.dress i dva stilistička pristupa:

Chic, s pet novih modela haljina silhouette, prikladnih svim tjelesnim figurama i raznim prilikama: slatko-seksi dvobojna Anthea, atraktivna Anais s knock-out efektom, koju smo u trobojnoj varijanti već imali prilike uživati na Severini; sofisticirana Ava koju krasi trenutačno popularna dužina s jesenskih modnih pista, ona ispod koljena. Novi su i model haljine dolčevita u stilu Marilynke, Anabell te obrada bestselera Tatiana, sada u novoj  boji black orchid.

Ako dođe do ponavljanja nekih od traženih modela, zbog velikog inzistiranja kupaca, uvijek će se lansirati u novoj boji, tumači Lana:

'Lijepo je vidjeti na nekom partyju i dvije-tri žene u S.dressu, ali nikako i u istom kroju identične boje. Moram i želim zaštiti originalnost izbora svojih cijenjenih kupaca, a što je brend prestižniji, njegove su serije i ograničenije. Postoji velika razlika između afirmiranog brenda i high-street dućana, i stoga je sold-out već gotovo konstanta većine naših modela.'

Basic su, s druge strane, vrlo nosivi i ugodni komadi, ali i dalje u vrlo senzualnom stilu: novi model dvobojnih hit-tajica Andy s efektom čizme iznad koljena, Anoush, prvi S-shirt po uzoru na klasični t-shirt u nekoliko bazičnih boja, dolčevita s efektom korzeta Alex u jednobojnim i dvobojnim varijantama, duga silhouette suknja s efektom sirene Amata, lepršava kraća Aisha za puno kombinacija te Anya, duge i nešto šire hlače s visokim shape-efektom u struku.

'Vidim ih kao elementarne za poslovnu ženu - od njenog uredskog dress-coda pa sve do večernjeg izlaska u vrtoglavim stiletto-štiklama', rekla je Lana Biondić koja dizajnerski ponovno samostalno potpisuje ovu kolekciju.

Boje kolekcije su uz bazično crnu, i sada već prepoznatljivo svježu off-white, fatalna tamnocrvena rubin, black orchid - omiljena boja Toma Forda, antracit-smeđa kao topla zimska boja te na kraju, greige, vrlo neutralna nježna (kombinacija sivo-bež tj. taupe) boja koja pristaje uz sve.

Cijene su, unatoč svjetskom uspješnom proboju S.dressa, od Londona, Berlina pa sve do Dohe i novoga američkog tržišta, i dalje prilagođene za, autorici nadraže, hrvatsko tržište, po njezinim riječima 'tamo gdje živim, volim i gdje je sve započelo', i gotovo prepolovljene u odnosu na ostatak svijeta.

Njezinih 10 novih modela (+ jedan bestseller remake) i dalje su namijenjeni ženama svih generacija koje radije biraju modne evergrine, bonton dizajna koji laskaju ženskoj figuri, nego modne hirove kratka daha koji u svijetu sada već dobivaju epitet mode za bacanje.

Velika je novost je i pokretanje online dućana 'sdressfashion.com' koji pokreće Lanina najbliža suradnica Sanja Vukelić Ciampolini sa sjedištem u Londonu.