Toyotin luksuzni brand Lexus nije olako stigao do titule najuspješnijeg premium proizvođača na sjevernoameričkom tržištu, a ako je suditi prema njihovoj novoj reklamnoj kampanji 'Teži način', japanski proizvođač ne planira se odreći prestižnog naslova bez borbe
BMW, Audi i Mercedes već neko vrijeme pušu Lexusu za vratom, a okolnosti za japanskog proizvođača svakako nije doprinio ni nedavni problem s ventilima, zbog čega je Lexus bio primoran na servisnu akciju povući 270.000 automobila.
Novom reklamnom kampanjom Lexus nas želi uvjeriti da je na razini zadatka i da se njegovi inženjeri pri izradi automobila ne libe zasukati rukave i problemu pristupiti na 'teži način'.
Koliko su u Lexusu posvećeni perfekcionizmu, najbolje govori spot u kojem se na kušnju stavlja šasija najprestižnije limuzine LS. Nakon što je automobil okačen o kran, na njegovu su šasiju obješena još četiri automobila iz Lexusove postave – RX, GS, ES i IS, a sve bez korištenja specijalnih efekata.
Pogledajte videoisječke koje donosimo u nastavku, na nas su ostavili dojam.