Hrabri telefon i agencija Señor pokrenuli su kampanju 'Ako samo promatraš, kao da zlostavljaš', čiji je cilj potaknuti svjedoke nasilja nad djecom i među djecom da obavijeste o nasilju te time zaštite djecu od zlostavljanja i zanemarivanja
Obaveza je svakog građanina o svakoj sumnji na zlostavljanje obavijestiti nadležne institucije, a to su centar za socijalnu skrb, policija i državno odvjetništvo. To mogu učiniti i putem anonimnog i besplatnog poziva na Hrabri telefon za djecu - 116 111. Svjedoci nasilja često oklijevaju o sumnji na zlostavljanje djece obavijestiti nadležne institucije jer smatraju da nemaju dovoljno dokaza ili da pretjeruju, a uz to, boje se da će uništiti djetetovu obitelj.
Također, misle da će netko drugi obavijestiti o nasilju, a nerijetko se plaše osvete počinitelja. Ovi razlozi se svakako mogu razumjeti, ali s obzirom na ponekad vrlo teške i dugotrajne posljedice zlostavljanja, ohrabrujemo ih da nas nazovu i podijele s nama svoju sumnju.
'Zlostavljano dijete je bespomoćno i treba glas odraslih da bi ga se zaštitilo. Vjerujemo da je bolje sumnjati i obavijestiti nego čekati da budemo sigurni i time ostaviti dijete samo. Okretanjem glave ostajemo u sjeni zlostavljanja te ostavljamo dijete da živi u opasnosti od daljnjeg zlostavljanja', komentirala je Hana Hrpka, predsjednica Hrabrog telefona.
Billboard kampanja jednostavnom intervencijom uz pomoć svjetla sa senzorom pokreta prolaznike stavlja u ulogu sudionika i suočava ih s posljedicama ignoriranja problema. Kada prolaznici prođu, svjetlo se pali i stavlja ih u aktivnu ulogu sudionika', rekao je Vanja Blumenšajn, kreativni direktor agencije Señor.
Snimljen je i spot koji se distribuira na društvenim mrežama, a Hrabri telefon i Señor pozivaju sve zainteresirane da ga pogledaju i podijele s prijateljima na društvenim mrežama i na taj način podrže ovu kampanju.