Kaže se da je iza svakog velikog čovjeka velika žena. A žene su sasvim sigurno odgovorne za odijevanje svojih muškaraca
Muškarac se pri odabiru odjeće oslanja na svoju ženu ili djevojku koja će mu kupiti više od polovice njegove odjeće, pokazuje istraživanje koje je naručila jedna britanska modna marka. Žena kupi čak 51 posto odjevnih predmeta svog partnera.
Žene u šopingu provode u prosjeku dva sata mjesečno ili 24 sata svake godine ili 40 dana u životu kupujući odjeću za svoje muževe i dečke.
Muškarci troše daleko manje vremena u trgovinama s odjećom: u prosjeku muškarci provedu šopingirajući 50 minuta mjesečno ili 16,6 dana u životu.
Zanimljivo je da će muškarac dvaput više potrošiti više na jedan predmet koji baš mora imati. Više od 60 posto muškaraca priznalo je da će potrošiti i do 2.500 kuna na par traperica, a tu je svotu spremno izdvojiti samo 29 posto žena.
Međutim, istraživanje je također pokazalo da čak 68 posto muškaraca priznaje da nosi ono što odabrale njihove partnerice samo da bi ih učinili sretnima.
I naravno, 70 posto muškaraca više voli online šoping nego subotnje prijepodne provedeno s partnericom po dućanima.