NOVI-STARI TREND

Povratak opsesije iz djetinjstva: Torbice vodećih brendova sada krasi neodoljiv detalj

23.10.2023 u 18:00

Bionic
Reading

Opsesija iz djetinjstva u znaku nagomilavanja različitih privjesaka za ključeve danas je i više nego dobrodošla, barem ako je suditi po posljednjim kolekcijama modne kuće Balenciaga i talijanskog brenda Miu Miu

Među prenamijenjenim vjenčanicama i PVC stolnjacima, kožnim torbama iz supermarketa i predimenzioniranim balonerima, na Balenciaginoj reviji u Parizu zatresla se lavina privjesaka za ključeve, 'razbacanih' po crnoj torbi iznošenog izgleda.

Minijaturnu torbicu sive boje viđenu u novoj kolekciji Balenciage također je krasilo puno malih privjesaka u obliku srca i ključeva. S druge strane, modeli na reviji talijanskog brenda Miu Miu gazili su pistom s torbama do vrha natrpanim odjećom i obućom.

Sunčane naočale visjele su na kopčama (jer je njihova futrola najvjerojatnije nagurana na dno torbe), a uzice su se njihale oko ručki.

Različita stanja svake torbice odaju klasu, hitnost ili čak sugestiju veze za jednu noć privjescima za ključeve, dokumentima ili štiklama gurnutima u njih.

Prilagođeni dodaci nisu nikakva novost. Čuvena Jane Birkin, po kojoj je nazvana najskuplja torbica na svijetu, tretirala ju je kao osobni jumbo plakat za dobrotvorne organizacije koje je voljela i političke pokrete koje je podržavala lijepeći naljepnice ili PVC kartice na prednju stranu.

Pokazivanje osobnog stila na pisti nije uvijek lak zadatak. Još uvijek postoji barijera pristupačnosti zbog toga koliko košta većina ovih predmeta, a proizvedeni kaos umanjuje njihov sjaj. Balenciaga je, primjerice, godinama skupljala tričarije i suvenire za svoj modni dodatak, a pretrpane torbe Miu Miu postavljene su iza pozornice kako bi se osiguralo da svaka potpetica vidljivo izviri iz njih.

  • +23
Miu Miu FW23 Izvor: Profimedia / Autor: - / Shutterstock Editorial / Profimedia