Slavne Hrvatice s Gucci torbom
Izvor: Instagram / Autor: tportal montaža/ Mihaela Maras
Slavne Hrvatice s Gucci torbom
Izvor: Instagram / Autor: tportal montaža/ Mihaela Maras
NAJTRAŽENIJI MODEL
Sve s potpisom talijanske modne kuće Gucci rasproda se u rekordnom roku i prema procjenama modnih stručnjaka, pomama neće jenjavati niti ove godine, posebno za modelima torbi kakve su u svoje kolekcije uvrstile i poznate Hrvatice
Među 'it' torbama koje su nosile slavne ljepotice poput Beyonce, Rosie Huntington Whiteley, Sienne Miller ili Alessandre Ambrosio, svakako su Guccijevi Dionysus modeli. Hit torbe nekoliko sezona samouvjereno vladaju modnim svijetom. Uz dvostruku metalnu kopču s tigrovom glavom, imaju različite tkanine, boje i print od kojih se posebno ističe platno s s njihovim logom GG.
Jedna od naših najuspješnijih manekenki i modna dizajnerica Ljupka Gojić Mikić sakuplja torbice od svoje 18. godine pa ne čudi da njezin ormar krije više od jednog prestižnog Gucci modela. U nedavnom intervjuu rekla nam je da obzirom na obaveze, u posljednje vrijeme radije nosi praktične torbe, ali u bogatoj kolekciji ima više hit Guccijevih modela.
Jedan od najpopularnijih Dionysus modela s printom svog prepoznatljivog loga i plavim rubovima nedavno je nosila i Iva Šarić Leko na otvorenju fotografsko – stilističkog projekta Pavliš + Pavić 'Experimental View', a trendi torbicom na svome profilu na Instagramu pohvalila se i modna blogerica Sonja Kovač.
Uz fotografiju je Sonja napisala da se nalazi u Firenzi te planira posjetiti Gucci muzej pa joj je bilo prigodno stajling upotpuniti Dionysus modelom.
Među poznatim Hrvaticama koje su se osigurale hit torbom je i Tanja Dragović. Lijepa Tanja nije se pohvalila samo torbom, već je traperice i košulju s trendi volanima uparila s otkačenim Gucci cipelama s uzorkom zebre koje pozadi čak imaju i rep.
Nevjerojatan uspjeh slavni modni brend i činjenicu da su Dionysus u kratkom roku postale must-have torbe, Gucci duguje dizajneru Alessandru Micheleu. On je ovu modnu kuću vratio među najbolje. Tako, primjerice, spomenute torbe postaju sve traženije unatoč činjenici da su modeli ostalih brendova s vidljivim logom zabilježili pad u prodaji.