Francuska modna kuća Chanel, osim što zaljubljenice u modu uvijek iznova intrigira svojim bezvremenskim komadima, ovoga puta ima još jedan adut u rukavu
Ako volite dramatičan makeup, a posebno istaknuti usne, onda ćete jako voljeti i ovaj divni ruž s potpisom Chanela.
Upravo su na nedavno predstavljenoj modnoj reviji za proljeće/ljeto 2023. te kuće, održanoj u Parizu, manekenke imale zanimljivo našminkane usne u tzv. nijansi rouge noir (na francuskom: crvenocrna), odnosno tonu 'srca' crne trešnje, specifičnoj upravo za ovu francusku modnu kuću.
Riječ je o velikom hitu francuske modne kuće, njihovoj najprodavanijoj nijansi ruža i laka za nokte u posljednjih 20 godina.
Za ovom prekrasnom nijansom, koja odiše francuskim šarmom i elegancijom, vlada nevjerojatan hype, pa se tako svakih 15 minuta proda jedan primjerak ruža ili laka u ovom tonu koji je koristila i sama Gabrielle Coco Chanel.
NA PARIŠKOM TJEDNU MODE
Crno-bijela elegancija: Slavne ljepotice plijenile pozornost stajlinzima na reviji Chanela
Priča o ovom beauty klasiku vraća nas u devedesete. Naime, tad je lak u tonu rouge noire debitirao na Chanelovoj reviji 1994. i - rasprodan je prvog dana kad je pušten u prodaju! S obzirom na neviđeni uspjeh, brend je proširio ovu nijansu na sve svoje kategorije šminke, a nosile su ga i manekenke na nedavnoj reviji u Parizu.
Ovu nijansu, nekad poznatu i kao Vamp, vidjeli smo i na manikuri Ume Thurman u legendarnom 'Kill Billu', ali i Madonninom spotu 'Take a Bow'.
No mnogo ranije, 1926. godine, ta je boja spomenuta i u tekstu objavljenom u američkom izdanju Voguea: 'Crna i bijela pridružuju se crvenoj, granatnoj nijansi poput srca crne trešnje koju Chanel često koristi i često je nazivaju 'crveno-crna' (rouge noir).' Priča kaže da su još 90-ih Chanelov kreativni direktor šminke i vizažist u njegovom timu pomiješali crne i crvene pigmente, a rezultat je bio toliko sjajan da ga je laboratorij odmah usavršio za modnu reviju koja je održana tek nekoliko dana kasnije.
Nakon što je ova fantastična nijansa debitirala, modni novinari su je lansirali u zvijezde, zbog čega se ovaj lak za nokte počeo masovno proizvoditi, a na tržištu se plasirao pod tadašnjim imenom Vamp.
Kupci ga se nisu mogli zasititi: u Barneysu su primjerice bili redovi za kupnju, a kako je rasprodan u prva 24 sata, nastale su liste čekanja koje su trajale između šest i 12 mjeseci. Godinu kasnije, 1995., lansiran je prvi ruž za usne koji je uključivao ovaj ton, a brend ga je ponovno oživio i na modnoj pisti.
Tako je rođen mit - Le Vernis Rouge Noir. I danas je to Chanelov najprodavaniji artikl: svakih petnaest minuta negdje u svijetu prodan je proizvod u ovoj nijansi.