Otkako je u travnju 2011. godine stala pred oltar u zadivljujućoj vjenčanici brenda Alexander McQueen, britanska miljenica najprivrženija je upravo njegovom potpisu. Dokazala je to i posljednjim izdanjem kreiranim za promociju kampanje Shaping Us
U sjedištu Britanske akademije filmske i televizijske umjetnosti, Kate je uz podršku princa Williama lansirala kampanju čiji je cilj poboljšati razumijevanje društva o značenju prvih pet godina djetetova života i utjecaja koji imaju na njihovu budućnost.
Iako njezina formalna izdanja nerijetko uključuju već viđene komade, Kate je za ovu prigodu osvanula u nečem potpuno novom. Njezinim izdanjem dominiralo je elegantno crveno odijelo sa sakoom asimetričnog dizajna, a on joj je pristajao kao saliven.
Spomenuto odijelo, koje je Kate pridružila već dovoljno impresivnoj kolekciji u ormaru, stiže s potpisom njezina omiljenog brenda Alexander McQueena, a crvenu modnu temu naglasila je i po pitanju dodataka.
Uz klasične salonke u špic s potpisom Gianvitta Rossija, stajling je upotpunila komadima poput crvene torbice na rame brenda Miu Miu, dok se po pitanju nakita i ovoga puta odlučila za efektne naušnice brenda Chalk Jewellery, čija cijena iznosi šestotinjak kuna.