Shai Agassi, osnivač i izvršni direktor Better Placea, kompanije koja se bavi infrastrukturom za podršku električnim vozilima, smatra da najveća prepreka masovnoj implementaciji električnih automobila nije njihova ograničena autonomija, već skeptičnost proizvođača automobila
Agassi vjeruje da bismo mogli današnje automobile, koje pogone motori s unutarnjim sagorijevanjem, do 2020. smatrati zastarjelima, no takvu budućnost sprečavaju proizvođači automobila koji ne vjeruju u implementaciju takozvane zamjene baterija, pa koče razvoj električnih vozila.
Postojeća tehnologija omogućava električnim automobilima da s jednim punjenjem prevale do 160-ak kilometara u prosjeku, no Better Place tom problemu nastoji doskočiti metodom zamjene baterija, čime bi se izbjeglo višesatno čekanje zbog punjenja.
Kalifornijska kompanija posljednjih šest mjeseci testira taj sustav na tokijskim taksijima, a također je od Renaulta naručila 100.000 električnih Fluenci, od kojih će najveći dio (70.000 automobila) već iduće godine preko leasinga ponuditi izraelskim kompanijama.
Prvi dio izraelske električne infrastrukture koštao je kompaniju 150 milijuna američkih dolara, kaže Agassi, no da bi se ta suma sagledala iz jasnije perspektive, valja napomenuti da Izraelci potroše taj novac na gorivo za samo šest dana.