Švedskom modnom divu H&M ovoga je ljeta uspjelo poći za rukom stvoriti hit haljinu sezone, a ovoj činjenici u prilog dovoljno govore podaci predstavljeni u istraživanju globalne modne tražilice Lyst za drugi kvartal 2020. godine
Vjerojatno se i samo predstavništvo brenda H&M nije nadalo tako velikom uspjehu svoje roza haljine opuštena kroja i s dodatkom puf rukava, koju su predstavili u sklopu svoje nove caspule kolekcije haljina iz linije Conscious.
Glavna okosnica kolekcija Conscious s potpisom H&M su odjevni komadi i obuća izrađeni od recikliranih i trajno nabavljenih materijala poput organskog pamuka, Tencela ili recikliranog poliestera, a predstavljena haljina u najnovijoj kolekciji i po cijeni od 150 kuna uspjela je zaluditi modne kupce diljem svijeta.
U novom izvještaju globalne modne tražilice Lyst za drugi kvartal 2020. godine, smjestila se na deveto mjesto najpoželjnijih komada u kategoriji ženske mode, a od nje je samo popularnija takozvana Serita haljina brenda Cult Gaia koju su ovoga ljeta proslavile 'it' djevojke današnjice okupljene na Instagramu.
U odnosu na haljinu brenda Cult Gaia, čija cijena iznosi 3250 kuna, haljina s potpisom H&M-a u prodaji se nalazila po cijeni od prihvatljivih 150 kuna, a možda je upravo zahvaljujući njoj, kao i činjenici da je stvorena od stopostotnog pamuka, ostvarila ogroman uspjeh u aktualnoj sezoni i postala rasprodana u svega par dana od lansiranja u prodaju.
S obzirom na to da je riječ o capsule kolekciji stvorenoj u ograničenim količinama, mala je vjerojatnost da će se ova hit haljina ponovno naći u prodaji na stranicama švedskoga diva, no mi smo uspjeli pronaći slične verzije dizajnom i bojom na policama high street trgovina.