Ne znamo jesu li u Nissanu bili svjesni toga koliko visoko će s GT-R-om postaviti ljestvicu ostalim proizvođačima sportskih automobila, no činjenica jest da mu ni nakon tri godine na tržištu nitko ne uspijeva konkurirati po pitanju omjera uloženog i dobivenog
Tri je godine na automobilskom tržištu mnogo. To je otprilike vrijeme kada se mnogi proizvođači odlučuju na osvježavanje modela dok paralelno već pripremaju nasljednika. Premda GT-R-u zatezanje bora nije nužno, svejedno nije ni naodmet, posebice kada se putem medija počne šuškati o povećanju snage, unapređenju aerodinamike i ovjesa.
Navodno bi osvježeni GT-R trebao dobiti isti 3.8-litreni bi-turbo punjeni V6 no sa 20 KS više. Sa 500 KS i 610 Nm na raspolaganju, novi motor trebao bi Nissanu osigurati snažnu poziciju u donosu na Porsche.
Neslužbeno se spominje da je prototipni model na Nurburgring Nordschleifeu skinuo rekord aktualnog modela koji iznosi 7:26 minuta. Za koliko? Morat ćemo se strpjeti za Nissanov izvještaj.