Nakon prošlogodišnjih sunčanih naočala u vrištećim uzorcima i bojama ili pak crnih dizajnerskih s golemim logotipom od cirkona na krilcima, ovo ljeto donosi preokret. U tri riječi: retro jednostavnost vratila se u grad
Ove godine sunčane naočale moraju izgledati kao da ste izašli iz sedamdesetih – velike, bez detalja u vidu šljokica, kristalića, cirkona na krilima. Štoviše, krila su tanka, ravna, dakle - vrlo jednostavna. Stakla su mahom graduirana.
Od boja, crne se ne morate odreći, ali top trendi su vodenasto sive, smeđe, bordo, tamnozelene i osobito prošarane u kombinaciji dviju od tih boja. Narančastu ove godine nije moguće izbjeći ni kad je odjeća ni kad su modni dodaci u pitanju, pa ako vam se sviđa zagasita nijansa ove trendi boje, pronaći ćete takve naočale kod nekoliko poznatih brandova, a osobito se ističe Boss Orange. Dolce i Gabbana nude retro modele za romantičarke, s cvjetnim printom.
'Istina, veliki retro modeli najtraženiji su ove sezone, no dame ipak naočale prije svega biraju prema licu, a ako je ono što im pristaje još i u trendu, to je pun pogodak. Muški dio publike, pak, i dalje najviše traži sportske modele te one pilotske koje nikako ne izlaze iz mode. Oni definitivno teže prihvaćaju trendove', saznali smo u zagrebačkoj optici Ghetaldus.
Nose se još i mačkasti okviri, oni u stilu iz 50-ih i 60-ih, a nude ih, primjerice, Ray Ban, Dior, Giles, Paul Smith i Tommy Hilfiger. Okrugle sunčane naočale (lenonice) također su poželjne ove sezone, a okviri su im uglavnom široki i plastični, rjeđe tanki i metalni.
Rejbanice su i dalje u modi, no pomama za 'wayfarer' modelima ipak malo jenjava, kao i za obojenima Sheriff & Cherry.
Prosječna cijena sunčanih naočala poznatijih svjetskih brendova kao što su Max Mare, D&G, Armani, Gucci, Dior, Valentino i domaćih brendova poput A'Marie u našim optikama iznosi oko 1.200 kuna.
Pročitajte i koje modne dodatke osim retro sunčanih naočala morate imati u ormaru.