Premda prava terenska vozila u proizvodnji danas, zbog rasta segmenta SUV-ova, možemo nabrojati na prste jedne ruke, Mercedesova G-klasa svakako spada među kandidate koji nam prvi padaju na pamet
Kako i neće, kada je Geländewagen jedan od rijetkih primjeraka svoje vrste koji se još uvijek koristi osnovnim postulatima terenske vožnje poput arhitekture s karoserijom na okviru, integralnim pogonom i mehaničkom blokadom sva tri diferencijala te reduktorom.
Zapravo, u Mercedesu su bili toliko uvjereni u robusnost svojeg terenca da su svjetskoj novinarskoj kremi odlučili upriličiti 14-dnevnu avanturu za pamćenje kroz najzahtjevnija australska bespuća. Na PR događaj pozvano je ukupno četrnaest predstavnika sedme sile koji su se u koloni od šest G-klasa zaputili 2.000 kilometara dugom bijelom stazom Canning Stock Trail, od Kimberlija do Pertha.
Čini se, ipak, da brižno planiranje Mercedesove ekipe nije prošlo prema očekivanjima budući da je nakon šest dana na terenu pet od šest G-klasa završilo s oštećenim stražnjim ovjesom. Jedini primjerak koji nije stradao pod utjecajem surovog okoliša jest specijalna vojna izvedba s ojačanjima - G-Professional.
Ovo ipak nije pokolebalo Nijemce, koji nemaju namjeru tako lako potpisati kapitulaciju. Novi amortizeri dopremljeni su čarterom nakon samo dva dana.
Nadajmo se da ekipa do završetka turneje neće naići na nove neugodnosti.