Trend nošenja 'ružnih' sandala, koji zagovaraju i slavne američke manekenke Gigi Hadid i Kendall Jenner, pomogle su Birkenstocku da ostvari najveću kvartalnu prodaju u svojoj povijesti.
Upravo Birkenstockove natikače i klompe predvodnice ovog trenda, koji je započeo tijekom pandemije, a da mu popularnost nimalo ne pada, najbolje potvrđuju posljednji financijski izvještaji njemačkog proizvođača obuće.
Birkenstock, koji je u listopadu prošle godine izašao na američko tržište dionica s procijenjenom vrijednošću od 7,5 milijardi dolara, izjavio je da je prodaja 'zatvorenih silueta', koje uključuju njegove glomazne klompe, porasla više nego dvostruko u odnosu na prosjek za ostale proizvode.
Ukupna prodaja brenda porasla je za 19% na 565 milijuna eura u tri mjeseca do 30. lipnja, što je dodatno potaknuto širenjem u Aziji, gdje je kompanija otvorila četiri nove vlastite trgovine, uključujući tri u Indije - čime je ukupni broj trgovina porastao na 23.
Birkenstock je zaludio modni svijet
Iako najpoznatiji po svojim udobnim sandalama s plutenim potplatom, među kojima prednjače modeli Arizona, Boston i Madrid, Birkenstock je prilikom izlaska na burzu najavio širenje ponude na veći broj klompi, tenisica, cipela i čizmi.
Oliver Reichert, izvršni direktor Birkenstocka, izjavio je da brend ima koristi od činjenice da kupci postaju 'sve selektivniji i promišljeniji u svojoj potrošnji' zbog ograničenih budžeta.
omiljen izbor mnogih
Hit model ljetne obuće: Birkenstockice vladaju dubrovačkim street styleom
'Postigli smo najveći kvartalni prihod u našoj povijesti, potaknut neprekinutom i rastućom potražnjom u svim segmentima, kanalima i kategorijama', rekao je.
Raste konkurencija u kategoriji 'ružne' obuće
Od ovogodišnje ljetne pomame za tzv. ružnim cipelama profitirali su i brendovi kao što su Crocs, Hoka, Asics i On Running, koji postaju sve važnija imena na modnoj sceni.
Međutim, Birkenstock istovremeno ima i sve veću konkurenciju na tržištu koje je prepoznalo važnost ulaganja u obuću koja prioritizira udobnost spram izgleda pa je tako sve više onih koji se odlučuju na kupovini glomaznih planinarskih sandala i anatomskih klompi.
Zanimljivo, usprkos odličnim prodajnim rezultatima, dionice kompanije u četvrtak su pale za više od 14%, jer su analitičari izjavili da je smanjenje profitnih marži bilo veće od očekivanog, što je rezultat troškova globalne ekspanzije i povećanja proizvodnje. Tržišna vrijednost Birkenstocka trenutno iznosi oko 9,5 milijardi dolara.
Baš KAO MAMA KATIE