Veuve Clicquot, francuski šampanjac omiljen je među eno znalcima i poznavateljima vrhunske kvalitete. Riječ je o jednom od najpoznatijih šampanjaca koji potrošačima diljem svijeta predstavlja sinonim za luksuz i prestiž
Izdvajamo Veuve Clicquot Rich, prvi šampanjac posebno kreiran za spajanje s različitim svježim sastojcima, čiji bogati okus zadovoljava svačije nepce. Voće i drugi zanimljivi sastojci uzdignuti su na novu uzbudljivu razinu u kombinaciji s Veuve Clicquot Rich šampanjcem.
Prepoznatljiva kvaliteta Veuve Clicquot šampanjca povećana je povezivanjem sa svježim voćem ili drugim sastojcima – ananas, grejp, paprika, celer, svježi krastavac ili crni čaj, a sve s dodatkom kockica leda. Jedinstvenost svježe kombinacije svakako je odlika prestižnog Veuve Clicquot Rich šampanjca. Privlačne boje i intenzivnog mirisaVeuve Clicquot Rich pruža izuzetan pjenušavi užitak. Elegantan i senzualan, nudi izuzetnu ravnotežu cuvee-a Pinot noir (45%), Meunier (40%) i Chardonnay (15%) .
Sa svježom, voćnom i gurmanskom notom Veuve Clicquot Rich, savršen je izbor za uživanje u ljeti ili zimi, od obale do kopna, danju ili noći, bilo kada i bilo gdje.
U povijesti šampanjca, vina koja su povezana zbog veće slatkoće uobičajeno su opisivana kao „Rich“, odnosno „Bogata“. Čak i nedavno pronađene Veuve Clicquot boce na Alandskim otocima iz 1840. godine, sadrže po litri preko 150 grama šećera. Danas, Veuve Clicquot potiče i nastavlja tu tradiciju sa suvremenim RICH – šampanjcem koji je posvećen raznolikosti okusa.
Tradicija šampanjca Veuve Clicquot potječe iz 18. stoljeća, kada je Philippe Clicquot osnovao vinariju pod imenom Clicquot. Obiteljski posao, nakon smrti supruga 1805., preuzela je Barbara Nicole Ponsardin i od nje napravila svjetski poznati brend, šampanjac Veuve Clicquot. Madame Clicquot je koristila svoje vještine kako bi razvila iznimno vinogadarsko područje koje se sastoji od 515 hektara u samom srcu regije Champagne.
Njeno ustrajanje na samo jednoj kvaliteti, onoj najboljoj i danas je misao vodilja ove tvrtke sa stoljetnom tradicijom. Grožđe iz 50 do 60 različitih vrčeva, koristi se da bi se proizveo Veuve Clicqout šampanjac. Prepoznatljiva žuta etiketa, registrirana je 1877. godine iako je to bila neobična boja etikete za to vrijeme, obilježava šampanjac koji odiše snagom i kompleksnošću, a namijenjen je prije svega mlađoj, trendy publici.
Danas je Veuve Clicquot Ponsardin dio grupacije Louis Vuitton Moet Hennessy i jedna je od najcjenjenijih šampanjskih kuća u svijetu.
Kvaliteta Veuve Clicquot šampanjaca prepoznata je i u Hrvatskoj, a dostupan je u Miva Galeriji vina, u Ulici grada Vukovara 56a.