PRINCEZA CHARLENE

Sasvim običan stajling podigla je komadom kojeg ćete ili obožavati ili odmah prekrižiti

14.11.2024 u 20:45

Bionic
Reading

Novo pojavljivanje princeze Charlene izazvalo je brojne komentare, a sve zbog glavne zvijezde njezinog posljednjeg modnog izdanja - kaputa koji se jednim potezom pretvara u prsluk bez rukava

U jednom od rijetkih, dnevnih, službenih izlazaka, Charlene sa princom Albertom, plavokosa princeza još je jednom očitala lekciju svim zaljubljenicama u modu.

Na godišnje božićno druženje Crvenog križa u Monacu, princeza Charlene odabrala je kombinaciju o kojoj će se još dugo pričati.

Od Afrike do Monaca: Kako je lijepa Charlene postala 'najtužnija princeza' Izvor: Profimedia / Autor: Neven Bučević

Uz elegantne crne kožne hlače cigareta kroja, 46-godišnjakinja je uparila crnu poludolčevitu, a tu su bile i jednostavne baršunaste cipele s malom potpeticom. Za dozu glamura tu su bile odvažne dijamante naušnice, no ono što je ukralo svu pažnju bio je neobičan, dugi blejzer u prljavo-bijeloj boji.

Nije trebalo dugo da ljubitelji mode doznaju o kakvom je skupocjenom komadu zapravo riječ. Charlene je odabrala dugi, vuneni kaput koji se 'rastavljanjem' pretvara u bolero dugih rukava i prsluk bez rukava, a sve s potpisom Akrisa. Za ovaj kaput trebat ćete posegnuti dublje u džep, budući da je njegova cijena čak €4.190,00, no kada znate da se može nositi na tri različita načina, cijena i ne zvuči baš tako papreno.

  • +5
Princeza Charlene Izvor: Profimedia / Autor: Vinaj - Pool Crystal / Starface / imago stock&people / Profimedia

Inače, Akris, koji je jedan od omiljenih brendova princeze Charlene, stekao je reputaciju odjećom za moćne žene koje žele izgledati uglađeno, ali ne previše mondeno. Poznat po svojim visokokvalitetnim materijalima i vrhunskoj izradi, kupce je osvojio dobro dizajniranim i nosivim komadima koji spajaju ultraluksuz s ultrafunkcionalnošću.

Jednom opisana kao 'najveća modna kuća za koju nikada niste čuli', Akris kao tvrtka u privatnom vlasništvu ne želi otkriti brojke, ali prodaja im itekako dobro ide, bez obzira na paprene cijene. Danas superluksuzni švicarski brend osnovan je 1922. i trenutno je u vlasništvu i pod vodstvom treće generacije obitelji Kriemler s Albertom Kriemlerom, koji je njegov kreativni direktor, na čelu.